خوش آمدید

والیبالیست‌های ساحلی ایران به فیلیپین و تایلند اعزام شدند

والیبالیست‌های ساحلی ایران به فیلیپین و تایلند اعزام شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

برای وجود در دو تور آزاد آسیا تیم‌های والیبال ساحلی ایران راهی کشورهای فیلیپین و تایلند شدند.


به گزارش

خبرگزاری موج


ادامه مطلب
«روزهای ابدی2» در مرحله آخر نگارش / آیا این سریال الف اختصاصی امسال کلید می خورد؟

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم‌های والیبال ساحلی ایران برای وجود با لیاقت در تورهای آزاد آسیایی در کشورهای فیلیپین و تایلند از ششم فروردین در کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی فدراسیون اغاز شد.

مقصد از وجود در این دو تور آزاد، بهبود جایگاه بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی است تا در مسابقات انتخابی المپیک در گروه بهتری قرار گرفته و حریفان ضعیف‌تری داشته باشند.

ملی‌پوشان بعد از هفت روز تمرین، ساعت ۴ بامداد امروز (دوشنبه ۱۳ فروردین) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی شهر مانیل فیلیپین شدند. نمایندگان ساحلی ایران ابتدا به قطر پرواز کردند، از آنجا راهی مانیل خواهند شد و سپس با اتوبوس به شهر برگزاری مسابقات (نوالی) می‌روال.

تور آزاد ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۱۹ فروردین با وجود ۲۴ تیم در ۸ گروه پیگیری خواهد شد که ایران با دو تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ادامه مطلب
لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک با طراحی دلنشین و سخت‌افزار قوی از راه می‌رسد_تاشکن

عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی در تیم ایران الف در جایگاه یازدهم سیدبندی این مسابقات قرار گرفتند و عبدالحامد میرزاعلی و ابوالحسن خاکی‌زاده در تیم ب ایران نیز در سید ۲۱ جای گرفتند.

بعد از وجود در این مسابقات، تیم‌های والیبال ساحلی ایران راهی تور آزاد سامیلا سونخولا در تایلند خواهند شد که از ۲۵ تا ۲۸ فروردین ماه برقرار می‌شود.

رحمان رئوفی به گفتن سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی خواهند کرد.

این چنین امیر حسین صادقی در تور والیبال ساحلی آزاد نووالی فیلیپین و حسن بازدرهوا در تور والیبال ساحلی آزاد سامیلا تایلند قضاوت خواهند داشت.

 




آیا این خبر سودمند می بود؟



ادامه مطلب
تیم ملی ایران قهرمان تور آزاد والیبال ساحلی آسیا شد_تاشکن
-->

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها