خوش آمدید

دستورالعمل حمایت از تولید تجهیزات پزشکی به روزرسانی شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دستورالعمل حمایتاز تشکیل تجهیزات پزشکی به روزرسانی شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیدرضا شاهمرادی، با اشاره به انتشار کردن دستورالعمل حمایتاز تشکیل تجهیزات پزشکی به گفتن یکی از عمل های مهم، او گفت: در راستای اجرای قانون حداکثر منفعت گیری از توان تولیدی و خدماتی در فراهم نیاز سرزمین و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و این چنین به منظور ترقی کیفی و مقداری تولیدات تجهیزات پزشکی در داخل سرزمین و ترقی صادرات آنها، دستورالعمل حمایتاز تشکیل تجهیزات پزشکی؛ به روزرسانی و ابلاغ شده است.

وی در خصوص تدوین و ابلاغ بسته حمایتی تشکیل در راستای حمایتاز رشد تشکیل داخل، تسریع و تسهیل در صدور پروانه‌های تشکیل، افزود: بر پایه این دستورالعمل، علاوه بر بازنگری سیاست‌های حمایتی در نظر گرفته شده برای کالاهای تشکیل داخل، فهرست کالاهایی که در تشکیل آنها به خودکفایی رسیده ایم یا خودکفایی در تشکیل آنها پیش بینی می‌شود نیز به روزسانی شد.

ادامه مطلب
باتری‌های فاقد کبالت با هزینه کمتر، آینده صنعت ماشین را منقلب می‌کنند

شاهمرادی تصریح کرد: تبیین ابعاد گوناگون رشد تشکیل از نظر رشد مقداری، رشد کیفی، رشد به لحاظ نوع فناوری، رشد به لحاظ سطح پیچیدگی؛ از جمله برنامه‌های است که به انجام آن اهتمام جدی داریم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها