خوش آمدید

پخش فیلم جدید «سوییپِر» در سومین روز فروردین

جشنواره فیلم های سینمایی تلویزیون تا عید فطر ادامه دارد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، چند روز باقی مانده به اغاز سال تازه، شبکه‌های تلویزیونی پخش فیلم‌های سینمایی تازه خارجی و ایرانی را در قالب جشنواره سینمایی نوروزی اغاز کردند.

قرار است این جشنواره تا عید سعید فطر به کار خودش ادامه بدهد به همین خاطر برای روز چهاردهم فروردین نیز فیلم‌هایی همچون «لاک پشت‌های جهش یافته نینجا»، «دزدان دریایی آخرین گنج نهان»، «نامرئی»، «خانه‌ای کنار ابرها»، «سناریوی رویایی»، «سرآشپز جک»، «نذر بی‌بی» و «سفری در زمان»؛ را تدارک دیده است. 

جزئیات پخش این فیلم‌ها را در ادامه ببینید:

شبکه تهران و لاک پشت‌های جهش یافته نینجا

انیمیشن سینمایی «لاک پشت‌های جهش یافته نینجا» به کارگردانی «آنت داخل و اندی سوریانو»، پنجشنبه ۱۷ فروردین‌ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

ادامه مطلب
آمادگی منطقه ۱۴ برای بارش های پائیزی با لایروبی ۱۶ هزار متر طول از مسیلها

در خلاصه داستان این انیمیشن با بازی بن اسچووارتز، عمر بنسون میلر و براندون میچل اسمیت آمده است: لاک پشت‌های نینجا فهمید شده‌اند که یک غریبه مرموز از آینده با یک هشدار از راه رسیده است. لئو ناچار می‌شود برادرانش رافائل، داناتلو و مایکل‌آنجلو را در مبارزه‌ای برای نجات زمین از دست گونه بیگانه وحشتناک، باخبر کند. آنها می‌خواهند که جلوی خرابکاری بیگانه‌ها را بگیرند و …

فیلم سینمایی «دزدان دریایی آخرین گنج نهان» به کارگردانی «کیم جونگ هون»، جمعه ۱۸ فروردین‌ماه ساعت ۹ صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کانگ ها نئول، جیسون هر و هان هایو جو خواهیم دید: ووموچی شمشیر زن قهاری است که در کشتی دزدان دریایی با فرمانده بانو هرانگ و دیگر خدمه اش کار می کند. آنها می‌خواهند که به گنج افسانه ای که سال‌ها قبل فرماندهان گوریو آن را نهان کرده‌اند برسند، اما جزیره‌ای به نام بونگاسوم را نمی‌شناسند. یکی از خدمه به نام ماکی که از بچگی در کشتی دزدان دریایی بزرگ شده راه جزیره بونگاسوم را می‌داند و به شرط فرمانده کشتی شدن قرار است که دیگر افراد را به آنجا ببرد. در جزیره بونگاسوم هرانگ و بقیه فهمید خواهد شد که یک گروه دزد دریایی دیگر هم به جستوجو گنج آمده‌اند که …

ادامه مطلب
کلمه "حشاشین" مربوط به ترور فرماندهان صلیبی است_تاشکن

شبکه نمایش و خانه‌ای کنار ابرها

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فیلم سینمایی «نامرئی» به کارگردانی «دیوید اس گایر»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جاستین چاتوین، مارگاریتا لویوا و مارشیا گی هاردن آمده است: نوجوانی به نام نیک در یک درگیری تا حد مرگ کتک می‌خورد و هنگامی به هوش می‌آید، فهمید می‌شود نامرئی شده است. نیک به زودی پی می‌برد تنها فردی که می‌تواند به او پشتیبانی کند، مهاجم اوست که …

فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» به کارگردانی «سیدجلال دهقانی اشکذری»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم قصه‌ای متفاوت از سال‌های دهه ۶۰ را روایت می‌کند، دو مرد جوان، در پوشش رزمندگان دفاع مقدس به در خانه‌هایی که رزمنده‌ای در جبهه‌ها دارند رفته و به بهانه این که همرزم فرزندشان می باشند و راهی جبهه می باشند، از خانواده‌ها پول و امانتی گرفته و آنها را برای خود برمی‌دارند. یک بار آنها به خانه‌ای می‌روال که در وقتی که در آنجا می باشند فهمید خواهد شد رزمنده این خانه به شهادت رسیده و مادر رزمنده نمی‌خواهد دختر کوچکش از این خبر مطلع شود که …

ادامه مطلب
بازگشت بهاروند به سازمان لیگ

حامد کمیلی، هدایت هاشمی، نگار عابدی و آفرین عبیسی در فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی تازه «سناریوی رویایی» به کارگردانی «کریستوفر بورگلی»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی نیکلاس کیج، مایکل سرا، جولیان نیکلسون، جسیکا کلمنت، لیلی برد و تیم مدوز خواهیم دید: یک مرد به نام پاول متیوز، هنگامی یک دفعه میلیون‌ها غریبه اغاز به دیدن او در رویاهای خود می‌کنند، فهمید می‌شود که زندگی‌اش زیر و رو شده و به آدمی مشهور تبدیل شده است. اما وقتی‌که حضورهای شبانه‌اش به یک کابوس تبدیل خواهد شد، حالت برای او مجدد تحول می‌کند و …

شبکه کودک و سرآشپز جک

انیمیشن سینمایی تازه «سرآشپز جک» به کارگردانی «گیلرمه فیوزا وومن»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما|«شکرستان» جدید سر از شبکه یک درآورد/ ساترا قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی را به پلتفرم ها داد

این انیمیشن درمورد سرآشپز جک و دستیارش لنارد پسر نوجوانی است که با هم به جزایر آشپزی سفر می‌کنند تا در بزرگترین مسابقه آشپزی دنیا شرکت کنند و رقبای خود را ناکامی دهند. آنها چالش‌های مختلفی دارند که …

شبکه امید با نذر بی‌بی و سفری در زمان

فیلم تلویزیونی تازه «نذر بی‌بی» به کارگردانی «محمد کریمی»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم داستان دو پهلوان را به عکس می‌کشد که در اغاز شب‌های عزاداری با مشکلاتی روبرو خواهد شد و …

جلیل فرجاد، مهرداد ضیایی، مهری آل آقا، حمید کریمی، ابوالفضل بیات، احمدرضا جعفری، رحمان مقدم، غلامرضا اصانلو، جواد زیتونی، سیدرضا حسینی و عباس بابایی در فیلم تلویزیونی «نذر بی‌بی» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی تازه «سفری در زمان» به کارگردانی «آریستومینیس تیسیرباس»، سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ از شبکه امید پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
ملی پوشان فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران قهرمان جهان شدند_تاشکن

در این فیلم با بازی پاتریشیا سامرست، میشل پرون و سوفیان اولنیوک خواهیم دید: دو نوجوان به طور اتفاقی با ماشین زمانشان به دوران دایناسورها سفر می کنند. آنها باید راهی برای تعمیر سفینه خود و برگشت به خانه اشکار کنند که ….

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها