خوش آمدید

اطلاعاتی درباره مسئول حمله به کنسولگری ایران در اختیار نداریم

اطلاعاتی درمورد مسئول دعوا به کنسولگری ایران در اختیار نداریم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا،سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد واشنگتن تاییدیه‌ای درمورد دعوا رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق ندارد.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه، مدعی شد تا این لحظه نمی‌توان تایید کرد که مسئول دعوا به کنسولگری ایران در دمشق چه فردی است.

مطابق گزارش اسپوتنیک، میلر در کنفرانس خبری خود در این‌باره او گفت: «ما درحال او مباحثه با شرکای خود در منطقه برای جمع‌آوری اطلاعات زیاد تر هستیم اما تا این لحظه هیچ تاییدیه درخصوص مقصد یا مسئول (این دعوا) دراختیار نداریم».

تلویزیون دولتی الاخباریه سوریه امروز دوشنبه گزارش داد رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در جنوب غربی دمشق را مورد دعوا هوایی قرار داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مقایسه رندر گلکسی S24 اولترا و S23 اولترا؛ چه تغییری در راه است؟ + ویدیو

در این دعوا بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر مقصد قرار گرفت.

«حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز دوشنبه، با گفتن این‌که در جریان دعوا هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بین پنج تا ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند، او گفت: «ساختمان کنسولگری ایران در دمشق توسط جنگنده‌های اف-۳۵ و با ۶ موشک مورد دعوا قرار گرفته است».

بنا به گزارش‌ المیادین سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان سپاه قدس در سوریه در بین شهداست.

میلر این چنین در جواب به این سوال که آیا این دعوا بر روی مذاکرات آزادی اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی تاثییر خواهد گذاشت یا نه او گفت: «دلیلی برای تاثیرگذاری این حادثه بر روی مذاکرات آزادی اسرا وجود ندارد».

«ژان پی‌یر» سخنگوی کاخ سفید ساعاتی پیش در کنفرانس خبری خود درمورد دعوا هوایی رژیم صهیونیستی به ساحتمان کنسولگری ایران در دمشق او گفت: «ما از گزارش‌ها آگاه هستیم. تیم ما این قضیه را بازدید می‌کنند».

ادامه مطلب
خروج مطلب نیازمند از تیم ملی فوتبال_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها