خوش آمدید

جابه‌جایی ۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافربری البرز_تاشکن


به گزارش تاشکن

جابه‌جایی ۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافربری البرز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز او گفت: همزمان با اغاز مطرح سفرهای نوروزی و در بازه وقتی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۲ فرودین سال جاری بیشتر از ۶۲ هزار مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان  البرز، میثم قدمی ظهر امروز جمعه با اصرار براینکه قسمت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با برنامه‌ریزی و درنظر گرفتن تمهیدات اختصاصی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است، افزود: با هماهنگی انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافر و نهادهای ذی‌ربط عمل های ملزوم انجام شده است و همزمان با اغاز مطرح سفرهای نوروزی و در بازه وقتی ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۲ فرودین سال جاری ۶۲ هزار و ۲۹۴ مسافر در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شده‌اند.

ادامه مطلب
ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک

وی برتری مهم در جابه‌جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی را تامین رفاه و ایمنی آنان دانست و افزود: برای تحقق این مقصد سامانه‌های ارتباطی و نظارتی گسترده‌ای به طرق گوناگون برای ربط با مسافران از جمله نظرسنجی الکترونیکی میانه سفر و سامانه در نظر گرفته شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به این که جابه‌جایی مسافران از طریق سه هزار و ۲۰۱ سفر انجام شده است، او گفت: خوشبختانه به‌رغم حجم بالای مسافرت‌ها از استان البرز، تا بحال تقاضای سفر با منفعت گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی باتوجه به ظرفیت‌های حاضر به درستی جواب داده شده و جابه‌جایی مسافران به بهترین نحو ممکن در حال انجام است.

ادامه مطلب
نوروز 1403 با «صبح جمعه ای ها»_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها