خوش آمدید

انهدام تانک های رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین

انهدام تانک های رژیم صهیونیستی توسط مقاومت فلسطین_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام خبرداد یک دستگاه تانک مرکاوای نظامیان اشغالگر را در شهر غزه مقصد قرار داده و در عملیات فرد دیگر، یک نظامی صهیونیست را در اطراف مجتمع بیمارستانی شفا در این شهر، به هلاکت رسانده است.

بر پایه گزارش خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس خبرداد رزمندگانش یک تانک مرکاوای نظامیان اشغالگر را در غرب شهرک تل الهوا در جنوب شهر غزه با یک فروند راکت یاسین ۱۰۵ مقصد قرار داده و منهدم کردند.

گردان های القسام این چنین پافشاری کرد رزمندگان این گروه مبارز فلسطینی توانستند یک نظامی صهیونیست را در اطراف مجتمع بیمارستانی شفا در شهر غزه، مقصد قرار داده و به هلاکت برسانند.

شاخه نظامی حماس پافشاری کرد عملیات علیه نظامیان و خودروهای نظامی اشغالگران در اطراف این بیمارستان با شلیک راکت ادامه دارد.

ادامه مطلب
امروز در فضا: سومین مأموریت اسکای لب
آخرین مطالب

از نظر دیگر خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز خبرداد رزمندگانش، نظامیان و ماشین آلات جنگی اشغالگران در اطراف مجتمع بیمارستانی شفا در غرب شهر غزه را مقصد دعوا قرار داده اند.

ساعاتی پیش نیز گردان های شهدای الاقصی خبرداد در عملیات مشترکی با گردان های المجاهدین، محل تجمع و مقر فرماندهی اشغالگران صهیونیست در اطراف بیمارستان شفا در غرب باریکه غزه را با موشک های مختصر برد مقصد قرار داده است.

ادامه مطلب
سپاهانی ها جای پرسپولیس را گرفتند

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز خبرداد رزمندگان این جنبش توانستند یک نظامی از گردان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مرکز توزیع برق در شرق شهر غزه مقصد قرار داده و به هلاکت برسانند.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها