خوش آمدید

دارورسانی درب منزل جایگزین فروش اینترنتی دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اندوخته‌گذاری برای تشکیل داروهای درمان ناباروری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحیدر محمدی، برنامه‌های سازمان غذا و دارو برای سال تازه را مبتنی بر شعار سال ۱۴۰۳ خبرداد و او گفت: طی چند سال تازه شعار سال با محوریت تشکیل است که امسال رهبری آن را با شراکت مردم اظهار کردند و ما این فرمایشات را با محوریت رونق بخشیدن و رشد تشکیل مورد دقت قرار خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل تعداد بسیاری از مواد اولیه دارویی را برنامه‌ریزی و مقصد گذاری کرده‌ایم که در راستای فرمایشات رهبری در سال ۱۴۰۳ عملیاتی کنیم. این چنین بخشی از نیازهایمان به ملزومات پزشکی نیز با تشکیل و تحکیم زیرساخت‌های مورد نیاز در سال ۱۴۰۳ در سرزمین تشکیل خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اندوخته‌گذاری برای خودکفایی در تشکیل داروهای ناباروری به گفتن یکی از اهداف تعیین شده در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: سازمان غذا و دارو در کنار رگولاتوری و تنظیم‌گری برای فراهم داروها نوشته اندوخته‌گذاری و حمایتاز اندوخته‌گذاری را پیگیری می‌کند تا با همراهی وزارت صمت، خطوط تشکیل بازسازی شود و ناظر بالا رفتن منفعت‌وری در این حوزه و سودزایی بیشتری برای شرکت‌های تشکیل کننده باشیم.

ادامه مطلب
مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها