خوش آمدید

استقلال مدعی بارگذاری مدارک و مستندات مجوز حرفه‌ای شد

استقلال مدعی بارگذاری مدارک و مستندات مجوز حرفه‌ای شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای خبرداد که همه مدارک و مستندات مرتبط با دریافت مجوز حرفه‌ای را تا قبل از آخر مهلت قانونی بارگذاری کرده و هیچ‌گونه خطری از این بابت مجوزحرفه‌ای استقلال را تهدید نمی‌کند.

ادامه مطلب
امیدواریم فولاد را ببریم


به گزارش

خبرگزاری موج


​، باشگاه استقلال با انتشار کردن بیانیه‌ای در رسانه رسمی خود از بارگذاری همه مدارک و مستندات مرتبط با مجوز حرفه‌ای تا قبل از آخر مهلت قانونی خبر داد و نوشت: متاسفانه طی روزهای تازه برخی افراد خاص به نیت شیطنت و مسموم کردن فضا، اغاز به سناریوسازی و تشکیل دلهره برای هواداران استقلال کردند و با سو منفعت گیری از سکوت باشگاه استقلال که تصمیم دارد در اسایش و به دور از تنش، ماموریت خود را به انجام رساند، تلاش کردند باشگاه استقلال را با شایعه ناتوانی در دریافت مجوز حرفه‌ای تخریب کنند.

اما هواداران استقلال یقین باشند باشگاه همه مدارک و مستندات ملزوم جهت دریافت مجوز حرفه‌ای را به موقع و با دقت کامل بارگذاری کرده و همان‌گونه که پیش از این مدیرعامل باشگاه به هواداران محترم مطمعن داده می بود، هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه‌ای بابت مجوز حرفه‌ای وجود ندارد.

ادامه مطلب
سرمربی فولاد خوزستان ۲ میلیارد تومان جریمه شد_تاشکن

این چنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیز به‌علت پرونده سانتاکلارا بوده و خوشبختانه در این مقطع از فصل اثری روی کارکرد باشگاه ندارد و خللی در دریافت مجوز حرفه‌ای نیز تشکیل نخواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات سپس از انتقال باقی مانده مبلغ طلب سانتاکلارا باز خواهد شد.

باشگاه استقلال از هواداران فهیم خود تقاضا دارد دقت‌ای به شایعه‌سازی افرادی که اسایش استقلال را نشانه گرفته و در این مقطع حساس، تصمیم تشکیل تنش در مجموعه آبی را دارند، نداشته باشند و اخبار رسمی را از رسانه‌های باشگاه جستوجو کنند.

 




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

ادامه مطلب
سرمربی سپاهان و استقلال ۲۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها