خوش آمدید

گوشی تاشو جدید هواوی

هواوی انگارً روی گوشی تاشویی با قابلیت سه بار تاشدن کار می‌کند_تاشکن


به گزارش تاشکن

هواوی پا‌به‌پای سامسونگ، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین تولیدکنندگان تلفنهای تاشو بوده است. این برند برای محصولات آینده خود در این حوزه نیز برنامه‌های بسیاری دارد. به‌نظر می‌رسد که این غول چینی درحال برنامه‌ریزی برای معارفه نسل تازه گوشی تاشو خود با امکان سه بار تاشدن است.

بر پایه اطلاعات آشکار‌شده، هواوی درحال کار روی نسل تازه تلفنهای تاشوی خود است. این برند پتنتی از یک گوشی هوشمند تاشو به‌ثبت رسانده که اطلاعات قابل‌دقت و جالبی از آن را در اختیارمان قرار می‌دهد. هواوی تا این مدت هیچ اطلاعات رسمی از این محصول را به‌اشتراک نگذاشته، اما گمان اراعه این گوشی تاشو طی سال جاری وجود دارد.

آیا گوشی تاشو متفاوت هواوی امسال معارفه می‌شود؟

هواوی انگارً روی گوشی تاشویی با قابلیت سه بار تاشدن کار می‌کند_تاشکن ۱۴

پیش‌ازاین، سامسونگ گوشی تاشو مفهومی خود را با دو لؤلا و قابلیت سه بار تاشدن در رویدادهای رسمی ازجمله CES به‌نمایش گذاشته می بود؛ یقیناً این محصول تنها در حد مطرح مفهومی باقی ماند و به تشکیل زیاد نرسید. باوجوداین نه‌تنها سامسونگ، بلکه هواوی نیز برای اراعه محصولی شبیه برنامه‌ریزی کرده است. پتنت تازه هواوی گوشی تاشو جدیدی را مشخص می کند که میانه بسته‌بودن، حالت سخن Z به‌خود می‌گیرد.

ادامه مطلب
نگاهی به رفاقت تلویزیون با کتاب؛ پیشنهادی که به کارِ مدیران صداوسیما می آید

این نوع طراحی برای یک گوشی تاشو، آن را کاربردی‌تر می‌کند. هنگامی که نمایشگر دستگاه به سه قسمت تقسیم شود، می‌توانید توانایی کاربری حرفه‌ای‌تری داشته باشید. ناگفته نماند که منفعت گیری از طراحی با دو لؤلا و نمایشگر سه‌تکه، قیمت دستگاه را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد. ازطرفی امکان سنگین‌ترشدن وزن این گوشی تاشو نیز وجود خواهد داشت.

این نوع طراحی احتمالا دلنشین باشد، اما فرایند ساخت آن زیاد سخت‌تر از چیزی است که در تلفنهای تاشوی جاری با آن برخورد داشته‌ایم. منفعت گیری از دو لؤلای در کنار بازطراحی تعداد بسیاری از المان‌های دستگاه، می‌تواند به تولیدکنندگان هزینه‌های سنگینی را تحمیل کند. به‌هرحال اراعه این چنین تلفنهایی در سال ۲۰۲۴ غیرممکن نخواهد می بود و احتمالا هواوی حتی برای زهرچشم‌گرفتن از سامسونگ، سریعتر از انتظارات پا به عرصه این نبرد بگذارد.

ادامه مطلب
هواوی احتمالاً گوشی P70 را به سنسور دوربین ساخت خودش مجهز می‌کند

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها