خوش آمدید

طرح ترافیک تهران

مطرح ترافیک تهران از سه‌شنبه چهاردهم فروردین بازمی‌گردد_تاشکن


به گزارش تاشکن

سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران خبرداد که مطرح ترافیک تهران از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین اجرایی خواهد شد. به حرف های «شهریار افندی زاده» مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مطرح ترافیک و مطرح کنترل آلودگی هوا از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ همانند سنوات قبل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود.

نگاهی کلی به مطرح ترافیک تهران

به این علت شهروندان تهرانی و دیگر متقاضیان تردد در محدوده مطرح ترافیک تهران، می‌توانند از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ماه نسبت به رزرو مطرح عمل کنند. رزرو مطرح ترافیک به طور روزانه و هفتگی صورت می‌گیرد. برای رزرو هفتگی، متقاضیان باید از چهارشنبه هفته قبل نسبت به انتخاب هفته مورد نظر جهت تردد عمل کنند. در صورت عدم خرید مجوز ورود به مطرح، جریمه روزانه شامل حال رانندگان خواهد شد.

ادامه مطلب
بیانیه قهرمانان ورزشی در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی

اکنون دو نوع مطرح ترافیک در تهران اجرا می‌شود. این مطرح‌ها شامل برنامه کنترل ترافیک و برنامه کنترل آلودگی هوا می باشند. برنامه‌های کنترل ترافیک تهران به طور حلقه اول و دوم در محدوده مرکزی شهر اجرا خواهد شد. مالکان خودروها برای ورود به محدوده این دو مطرح، باید در سامانه تهران من ثبت نام کنند و اجازه تردد در محدوده مطرح را خریداری نمایند. رزرو و خرید مطرح نیز از طریق شارژ حساب شهروندی در سامانه تهران من صورت می‌گیرد.

مطرح ترافیک تهران از سه‌شنبه چهاردهم فروردین بازمی‌گردد_تاشکن ۱۴

اکنون محدوده مطرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور منتهی می‌شود. مطرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود شده است. ساعت اغاز مطرح هر روز هفته به غیر از پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت ۶:۳۰ صبح است. اجرای مطرح ترافیک تا ساعت ۱۸ عصر هم ادامه دارد.

ادامه مطلب
نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو برای سال 1403 افزایش می‌یابد_تاشکن
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها