خوش آمدید

تشکیل کمیته ویژه بررسی علت فوت متخصص طرحی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

راه اندازی کمیته اختصاصی بازدید علت فوت متخصص طرحی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، پدرام پاک آئین، درمورد علت فوت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق طرحی، او گفت: به دستور وزیر بهداشت، کمیته اختصاصی بازدید علل و ابعاد حادثه راه اندازی شده و به زودی نتایج آن انتشار می‌شود.

او گفت: زمان اغاز به مطرح این پزشک متخصص سال ۱۴۰۱ می بود که در آن سال مطرح را اغاز نکرده می بود و در سال ۱۴۰۲ برای اغاز مطرح عمل می‌کند و در آبان پارسال به دانشگاه لرستان معارفه و در بیمارستان شهید رحیمی مرکز استان محل خدمت ایشان تعیین می‌شود.

پاک آئین در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۲ هیچ گونه درخواستی مبنی بر جابه جایی به کمیسیون تعهدات نیروهای متخصص به دانشگاه علوم پزشکی لرستان و هیچ مرجع فرد دیگر اراعه نشده می بود.

سخنگوی وزارت بهداشت با گفتن این که دانشگاه لرستان نهایت همکاری را با ایشان داشته است، او گفت: این همکاری به نحوی می بود که ۲۳ روز خدمت ایشان در ماه به ۱۰ روز تقلیل یافته می بود به طوری که در آذرماه ۱۰ روز و در دی ماه ۱۴۰۲ ایشان ۱۰ روز مجموعاً در محل خدمت خودشان، فعالیت داشتند.

ادامه مطلب
آزمون بهترین بازیکن «آ اس رم» شد
آخرین مطالب

پاک آئین افزود: مرحومه بخشی به علت این که در محل مطرح باید ۳۰ ماه خدمت می‌کرد برای افت زمان مطرح نیروی انسانی خواست فعالیت در منطقه محروم‌تر را می‌کند که با موافقت دانشگاه به شهرستان نورآباد منتقل می‌شود و مجموع خدمت ایشان در این شهرستان ۱۹ ماه می بود.

سخنگوی وزارت بهداشت با گفتن این که مرحومه بخشی در روز ۲۸ اسفند در منزل مسکونی سازمانی نورآباد مستقر می‌شود و به اراعه خدمت می‌پردازد، او گفت: تا روز حادثه مطابق اظهارات شاهدان ایشان به معاینه بیماران مشغول بودند و حتی رضایت داشتند.

ادامه مطلب
روایت رأی هایی که به سختی داخل صندوق ریخته می شوند!

او گفت: مدارک انتشار شده دال بر نوشته افسردگی یا بیماری روحی مرحوم در فضای مجازی به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراعه نشده می بود.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها