خوش آمدید

بایدن شریک اسرائیل در نسل‌کشی غزه است

بایدن شریک اسرائیل در نسل‌کشی غزه است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با محکوم کردن اصرار دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای ادامه ارسال سلاح و مهمات برای رژیم صهیونیستی اصرار کرد که این اصرار کاخ سفید نشان دهنده شراکت آن در جنگ تجاوزگرانه تل آویو علیه نوار غزه و نسل کشی فلسطینی‌ها است.

بر پایه گزارش خبرگزاری‌های فلسطینی، جنبش حماس در بیانیه خود پافشاری کرد: اصرار دولت بایدن بر موضع جانبدارانه اش و حمایتنامحدود سیاسی و نظامی از رژیم اشغالگر صهیونیستی و سیاست‌های ناکامی خورده اش در عرصه نسل کشی و آواره کردن فلسطینی‌ها از سرزمینشان، نشان دهنده افترا بودن ادعا‌های واشنگتن درمورد [درک]حالت انسانی نوار غزه و فجایعی است که ماشین کشتار صهیونیست‌ها تحت حمایتواشنگتن در این منطقه به وجود آورده است.

جنبش حماس تصریح کرد: ادعا‌های آمریکا درمورد حمایتاز غیر نظامیان، فقط با مقصد فریب دادن افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر جنایات مداوم اشغالگران علیه مردم نوار غزه نقل می‌شود.

ادامه مطلب
ساخت ورزشگاه آزادی را وارد فاز اجرایی می‌کنیم

این جنبش در ادامه از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا ممنوعیت کامل ارسال سلاح برای رژیم جنایتکار صهیونیستی را به تصویب رساند و عمل های ملزوم را برای متوقف شدن تجاوز این رژیم به نوار غزه و مجازات سران و فرماندهان ارتش این رژیم به علت ارتکاب جنایات علیه بشریت اتخاذ نماید.

روزنامه آمریکایی “واشنگتن پست” دیروز جمعه گزارش داد که به رغم ادعای نگرانی واشنگتن از دعوا نظامی احتمالی رژیم اسرائیل به منطقه رفح در جنوب نوار غزه که می‌تواند جان صد‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی را به خطر اندازد، دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در روز‌های تازه بی سر و صدا با تعلق میلیارد‌ها دلار پشتیبانی نظامی به تل آویو که شامل بمب و جنگنده می‌شود، موافقت کرده است.

ادامه مطلب
عمو فیتیله ای همراه با کاروان هنرمندان در کربلا / برای کودکان آثاری را بسازیم که با پیاده روی اربعین آشنا شوند + فیلم- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

به حرف های مقامات آگاه در وزارت دفاع (پنتاگون) و وزارت امور خارجه آمریکا، بسته‌های تسلیحاتی تازه شامل بیشتر از یک هزار و ۸۰۰ بمب ۲ هزار پوندی موسوم به ام کی ۸۲ و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی است.

گزارش‌های قبل، منفعت گیری رژیم اسرائیل از بمب‌های ۲ هزار پوندی را علت تلفات گسترده غیرنظامیان در غزه دانسته بودند.

واشنگتن پست افزود: اراعه این پشتیبانی‌های نظامی به اسرائیل مشخص می کند که در حالی که بین آمریکا و اسرائیل بر سر ادامه جنگ اختلاف به وجود آمده است، دولت بایدن پشتیبانی نظامی به تل آویو را به چگونگی عمل های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مرتبط نمی‌داند.

به نوشته این روزنامه، یک مقام کاخ سفید او گفت: ما به حمایتاز حق اسرائیل برای دفاع از خود ادامه می‌دهیم. شرطی کردن پشتیبانی نظامی سیاست ما نبوده است.

ادامه مطلب
قرار بود امراالله احمدجو بازیگردان «جرس» باشد/ ماجرای حرّ شدن بازیگر نقش حرمله! + عکس- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها