خوش آمدید

پرداخت مطالبات مهر ماه داروخانه‌ها در چند روز آینده - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

کدام داروخانه‌ها اجازه فعالیت ندارند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، مینا آژوغ افزود: در خصوص عدم وجود مسئول فنی در زمان تحویل دارو به مشتری و بیماران پیگیری ملزوم صورت می‌گیرد.

وی با اصرار بر این که فعالیت داروخانه‌ها بدون داشتن مسئول فنی غیر مجاز است، او گفت: مسئول فنی واجد شرایط، همان دکتر داروساز است که باید در همه ساعات فعالیت در داروخانه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش در رابطه اراعه دارو، کنترل نهایی و صحت تحویل دارو به مشتری بر پایه نسخه پزشک، افزود: مسئول فنی حاضر در داروخانه باید کنترل نهایی دارو را انجام دهد و پاسخگوی سوالات مشتری باشد.

وی در رابطه داروخانه‌هایی که بدون وجود مسئول فنی فعالیت می‌کنند، او گفت: فعالیت داروخانه بدون وجود مسئول فنی غیر مجاز است و مسئول فنی واجد شرایط که همان دکتر داروساز است باید در همه ساعت فعالیت در داروخانه وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
کمیته استیناف خواست پرسپولیس را رد کرد_تاشکن
آخرین مطالب

آژوغ افزود: هر مکانی که اراعه دارو در آن به طور غیرقانونی و بدون مجوز اراعه شود بعد از مطلع شدن و دریافت گزارش، تعطیل و متخلفان به مراجع قضائی معارفه خواهد شد تا به تخلفات آنها رسیدگی شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

ادامه مطلب
هیات فوتبال گیلان از مدیرعامل پرسپولیس شکایت کرد_تاشکن
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها