خوش آمدید

تهران به خون نیاز دارد/ کاهش اهدای خون در تعطیلات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نگرانی از افزایش سن اهداکنندگان خون در سرزمین – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی جمالی، ضمن تقدیر از همراهی اهداکنندگان خون، او گفت: حالت ذخایر خونی در سرزمین از ۴ روز به ۸ روز رسیده است.

وی با گفتن این نوشته که میانگین سن اهداکنندگان خون در سرزمین به ۳۵ تا ۴۰ سال رسیده است، افزود: این نوشته برای سال‌های سپس دلواپس کننده است و باید برنامه ریزی ها طوری پیش برود تا نسل جوان ما به چرخه اهداکنندگان خون اضافه شوند.

جمالی در ادامه گفت: ترقی سطح فنی و آزمایشگاهی با منفعت گیری از فناوری‌های تخصصی روز دنیا همچون راه اندازی آزمایش غربالگری مولکولی یا تست NAT در کنار افزایش شراکت مردم و رشد ذخایر خون در سرزمین، بخشی از برجسته‌ترین اتفاقات سازمان انتقال خون در سال ۱۴۰۲ می بود.

وی با اشاره به تلاش سخت کوشانه کارکنان سازمان انتقال خون در سراسر سرزمین، افزود: معتقدیم کارکنان انتقال خون را باید سربازان گمنام نظام سلامت معارفه کرد، همان طور که اهداکنندگان خون نیز سرداران گمنام سلامت می باشند و امیدواریم برای قیمت گذاری زحمات این دو قشر مؤثر در شاهراه حیاتی نظام سلامت، به نهادینه کردن و ترویج این عبارت‌ها در بین آحاد جامعه تلاش کنیم.

ادامه مطلب
از محافظ نمایشگر Liquid UV منفعت گیری نکند
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها