خوش آمدید

نگاهی به «سر سفره خدا» با اضافه شدن شخصیت‌های جدید

نگاهی به «سر سفره خدا» با اضافه شدن شخصیت های جدید_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، برنامه «سر سفره خدا» برای چندمین سال متوالی به گفتن برنامه سحرگاهی شبکه کودک روی آنتن می‌رود و با استقبال خوبی هم از سوی اقشار گوناگون کودک و نوجوان روبه رو است. این برنامه هر روز به طور زنده در زمان سحر از شبکه نهال پخش می‌شود.

یاسر غفاری تهیه‌کننده برنامه در این باره به خبرنگار تسنیم او گفت: محور محتوایی برنامه سر سفره خدا در این فصل مفهوم شکرگزاری است. این مفهوم در سه  قسمت «دیدن داشته‌ها و نعمت‌ها»، «منفعت گیری درست از داشته‌ها» و «پشتیبانی به دیگران با منفعت گیری از نعمت‌ها» بازنمایی می‌شود. مجموعه این سه گفتن در قالب شکر، محور مهم برنامه را راه اندازی می‌دهد.

وی با اشاره به حمایتمالی سازمان اوقاف و امور خیریه از این برنامه یادآور شد: علاوه بر این سه گفتن، دقت به وقف به گفتن خیر ماندگار، در برنامه مورد دقت است.

ادامه مطلب
۱۵ دستگاه دیالیز تحویل مراکز درمانی سمنان شد - تاشکن

غفاری گفت که وقف و خیر ماندگار می‌تواند مصادیق بسیاری از جمله اهدای کتاب به مسجد و مواردی همانند به این کار، داشته باشد که این مصادیق از دیگر موارد محتوایی سر سفره خدا در فصل تازه است.

تهیه‌کننده سر سفره خدا با گفتن این که در دکور این دوره از برنامه تغییرات بسیاری داشتیم گفت: دالان ورودی، اتاق‌های پشتی، حوض وسط حیاط، باغچه‌ها و منفعت گیری از رنگ‌های گرم در دیوارهای حیاط با تشکیل تنوع در موقعیت‌های «خانه» به فضای قصه پشتیبانی کرده و دکور را از یک حیاط دکوراتیو صرف خارج و به خانه همانند‌تر کرده است.

ادامه مطلب
آمریکا به پاناما در کوپا باخت_تاشکن

غفاری با اشاره به ورود کاراکترهای تازه در برنامه‌ سر سفره خدا افزود: ورود شخصیت‌های تازه به جهان‌قصه‌ی سر یفره خدا در وهله‌ی اول جهت تشکیل اعتدال وزن سنی و جنسی در برنامه شده است چرا که بخشی از این کاراکترها کودک و بخشی خانم می باشند و به ایت ترتیب مفهوم خانواده در برنامه بیشتر از پیش با این کاراکترها ملموس می شود.

او همین طور گفت: از جمله‌ کاراکترهای دیگر، خادم مسجد و آقا معلم می باشند که به قصه اضافه کردیم و آقایان ماشاالله شاهمرادی‌زاده و مهدی صبایی این دو نقش را ایفا می‌کنند و با وجود این جمع، خانه و محله با وجود تحکیم می‌شود. مجموعه‌ای که در آن برنامه تشکیل می‌شود از مجموعه های متعلق به بوستان رازی است که زیرنظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. امیدواریم بتوانیم انتظارات شبکه‌ کودک و مخاطبان برنامه را برآورده کرده و اوقات خوب و پرباری را برای کودکان ایران رقم بزنیم.

ادامه مطلب
امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها