خوش آمدید

نتیجه اقدامات دولت در حوزه اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها دیده می‌شود

نتیجه عمل های دولت در حوزه اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها دیده می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در او مباحثه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، درخصوص  برتری‌هایمجلس در دور تازه، اظهار داشت: مجلس در آغازین روزهای سال باید با همکاری کمیسیون‌های تخصصی برتری‌های سالانه خود را رسما اظهار کند.

وی با گفتن این که « برتری‌ها باید رابطه معناداری با نیازهای اساسی و مصالح سرزمین داشته باشد»، تصریح کرد: در هر فصلی ریاست و یا سخنگوی مجلس بایدبه طور رسمی به مردم گزارش دهد که این برتری‌ها در چه مرحله‌ای می باشند، با این روش روحیه امید و شادابی در جامعه و منزلت مجلس تحکیم می‌شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مصادیق برتری‌ها در حوزه قانون‌گذاری، افزود: همانطور که رهبر انقلاب چندین دفعه اصرار کردند صدر همه برتری‌ها وریشه تغیرات ما اقتصاد و معیشت مردم است، رویکرد پیشنهادی آن است که دولت و مجلس با همکاری قسمت خصوصی در قالب یک هم‌اندیشی و جلسات مستمرتصمیمات جدی در این عرصه بگیرند.

منتظری با گفتن این که «نتیجه این همکاری و هم‌اندیشی باید جواب‌گویی به مردم باشد»، نقل کرد: باید دو برنامه را برای بهبود وضع معیشت و اقتصاد طراحی وآن را برای مردم تشریح کنیم، یکی برنامه مختصر زمان که تاثییر آن را مردم سریع در سفره‌های خود ببینند که الزام تعداد بسیاری دارد و فرد دیگر برنامه بلند مدتی که به طورزیرساختی اقتصاد سرزمین را احیا کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
شفق قطبی ققنوسی بر فراز ایسلند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم قضیه مورد دقت بعدی را او گفت و گو اشتغال خواند و او گفت: بیکاری عرصه‌ساز صدمه‌های فرهنگی است که دولت در راستای حل اینقضیه کارهایی را اغاز کرده که اغاز خوبی است و در شهرستانها درحال دیده شدن است ولی به این مقدار قانع نباید باشیم چون دره بیکاری زیاد عمیق است.

وی قسمت قابل دقت بعدی را قضیه «فرهنگ» دانست و خاطرنشان کرد: معتقدم که فرهنگ تا این مدت در سرزمین ما زیاد مظلوم است و همانطور که رهبر انقلابمی‌فرمایند «ریشه حل مسائل اقتصادی ما فرهنگی است»، که این کاملا صحیح است؛ با صدمه شناسی فهمید می‌شویم که اکثر جوانان ما دوست دارند پشت میزبنشینند که این مقدور نیست و مشکل نگاه است که باید تحول کند.

منتظری افزود: لازمه تحول نگاه‌های غلط کار فرهنگی است که رسانه‌های ملی و مراکز آموزشی ما به اختصاصی آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ای در آن دارند.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
کاوشگر پارکر ناسا سال آینده خورشید را «لمس» می‌کند!

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها