خوش آمدید

آخرین وضعیت سعید راد در بیمارستان

آخرین حالت سعید راد در بیمارستان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، روز ششم فروردین‌ماه می بود که اولین بار خبری از بستری شدنِ سعید راد در بیمارستان نقل شد. این خبر را محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی که به عیادت از هنرمندان پیشکسوت رفته می بود خبرداد.

او حرف های می بود که سعید راد از مدتی پیش بر تاثییر شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شده است.

بازیگری که در چند سال تازه کمتر جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار گرفت. یقیناً خبری از از حضورش در فیلم «بزرگ» به کارگردانی ژوبین قادری رسانه‌ای شد که مسئله‌ای از پیشرفتِ تشکیل این فیلم هم به بین نیامد.

کاری که به تعبیرِ خود سعید راد ادای دینی به سینمای کلاسیک قهرمان‌محور، با اخلاق و نوستالژیک که پدر کارگردان یعنی ایرج قادری از پایه‌گذارانش بوده است. سینمایی که مورد علاقه اوست و مدام به این مسئله اشاره کرده که امروز سینما به جستوجو کارهای تجاری است که این سینما موردِ پسند من نیست.

ادامه مطلب
درمان آنتی‌بادی 92 درصد از موارد شدید آسم را کنترل می‌کند
آخرین مطالب

اما سعید راد این روزها در بیمارستان بستری است و خبرهای ضد و نقیض درمورد این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به انحاء مختلفی نقل می‌شود. برخی از کانال‌های مجازی می‌گویند او حالت جسمانی خوبی ندارد و برخی از رسانه‌ها هم از ادامه درمان او در بیمارستان خبر خواهند داد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص می کند سعید راد تا این مدت تحت درمان است و به علت شکستگی استخوان لگن در بیمارستان بستری شده است. چندین جراحی روی او انجام شده اما تا بهبودی کامل او در بیمارستان می‌ماند. حالت درمان او به شکلِ معمول و عادی پیش می‌رود و هیچ وخامتی هم در کار نیست.

ادامه مطلب
FTC اندوخته‌گذاری شرکت‌های بزرگ در حوزه استارتاپ‌های هوش مصنوعی را بازدید می‌کند

یقیناً دختر سعید راد هم خبر از تحت درمان بودنِ پدرش در بیمارستان داده می بود.

خبرگزاری تسنیم برای سعید راد بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون آرزوی سلامتی دارد.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیشتر از پنج دهه نقش آفرینی، در فیلم‌های شاخصی وجود داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها