خوش آمدید

۲.۹ میلیون مراجعه به اورژانس بیمارستان‌ها/۵۰۰ هزار نفر بستری شدند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۲.۹ میلیون مراجعه به اورژانس بیمارستان‌ها/۵۰۰ هزار نفر بستری شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد پورحسینی او گفت: خدمت رسانی در وزارت بهداشت بویژه در ایام تعطیل با قوت بیشتری ادامه دارد و مطابق دستورالعمل ابلاغی جامع در این وزارتخانه، همه اورژانس‌های پیش بیمارستانی، حوزه درمان و غذا و دارو در سراسر سرزمین در حال خدمت رسانی به مردم می باشند.

وی با اشاره به فعالیت سه هزار و ۲۰۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ با پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس افزود: نزدیک به ۲۶ هزار نیروی آماده به کار در مراکز اورژانس و پایگاه‌های سلامت نوروزی مشغول اراعه خدمات در مبادی ورودی و خروجی شهرها می باشند.

پورحسینی این چنین از تیم‌های بهداشتی که نظارت و بازدید مداوم از اماکن، رستوران‌ها و اقامتگاه‌ها را مسئولیت دار می باشند و این چنین کارکنان بهداشتی مستقر در مرزها که با انجام تست‌های ملزوم جهت پیشگیری از طغیان و شیوع بیماری‌ها تلاش می‌کنند، سپاس کرد.

ادامه مطلب
در دولت سیزدهم هیچ دانشجویی از دانشگاه اخراج نشده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: بیشتر از هزار بیمارستان با ۱۴۶ هزار تخت فعال در حوزه درمان در سرزمین فعال است.

او همین طور گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تعداد ۶۵۵ هزار و ۱۹۴ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و تبدیل انجام ۱۹۷ هزار مأموریت شده است.

پورحسینی افزود: از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا بحال تعداد دو میلیون و ۹۰۰ هزار مراجعه به اورژانس‌های سرزمین داشتیم که دو میلیون و ۳۸۵ هزار نفر به طور سرپایی و ۵۰۰ هزار نفر هم بستری شدند.

ادامه مطلب
نهایی شدن پیش‌نویس قرارداد تکمیل سامانه سپهتن

وی اظهار داشت: در این زمان این چنین ۱۲۳ هزار عمل جراحی هم در سطح مراکز درمانی و بیمارستان‌های سرزمین انجام شده است.

مشاور وزیر بهداشت، حالت خدمات رسانی در مراکز دانشگاهی استان یزد را در سطح مطلوب برسی و از کوششهای مسئولان و کادر سلامت یزد سپاس کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها