خوش آمدید

برنامه زنده رادیو جوان در شب‌های قدر از حرم امام رضا(ع)

برنامه زنده رادیو جوان در شب های قدر از حرم امام رضا(ع)_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سیروس رجبی تهیه‌کننده اختصاصی برنامه زنده «و خدایی که در این نزدیکیست» گفت: این اختصاصی برنامه به طور زنده در شب‌های قدر، از جوار امام هشتم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با همکاری آستان قدس رضوی به‌صورت زنده، تقدیم مخاطبین رادیو جوان می‌شود.

این تهیه‌کننده رادیو در ادامه افزود: مطابق هر سال، از مشهد مقدس در شب‌های احیاء، مراسم سرگرفتن قرآن و خواندن دعای جوشن کبیر را خواهیم داشت و مرثیه‌سرایی و عزاداری از دیگر برنامه‌هایی این اختصاصی برنامه خواهد می بود و این چنین با یک کارشناس مذهبی به او مباحثه در خصوص این شب‌های گرامی می‌پردازیم.

وی در خصوص رویکرد و مقصد مهم این اختصاصی برنامه رادیویی فرمود: رویکرد و محوریت این برنامه، پوشش مراسم شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از حرم امام رضا(ع) خواهد می بود. گزارش‌هایی مابین برنامه پخش خواهد شد و گزارشگران رادیو جوان با زائران گرامی او گفت‌‌وگو خواهند کرد و حال و هوای حرم امام رضا(ع) را به شنوندگان منتقل و منعکس می‌کنند.

ادامه مطلب
شرکت هوش مصنوعی OpenAI تیم جدیدی برای ایمنی کودکان راه اندازی داد

سیروس رجبی تهیه‌کننده این اختصاصی برنامه رادیویی گفت: این اختصاصی برنامه رادیویی با تمرکز بر زیارت و ذکر الهی، دعا و تلاوت آیات مهم و قرائت دعای جوشن کبیر در این شب‌های گرامی و معنوی خواهد پرداخت و به ربط و مناجات با خدا، پوشش مراسم احیاء، مداحی، تفسیر آیات مهم و موارد دیگر مرتبط با این شب‌های گرامی می‌پردازد.

وی در ادامه به حدیث پیامبر(ص) اشاره کرد و او گفت: از پیامبر اکرم(ص) پرسیدند: اگر شب قدر را فهمیدن کنم، از خدا چه بخواهم؟ فرمود: «عافیت و سلامتی». ما نیز به نیت مخاطبین گرامی رادیو جوان از حرم مطهر امام رضا (ع) دعا می‌کنیم و برای مردم عزیزمان، آرزوی عافیت و سلامتی می‌کنیم.

ادامه مطلب
وحید امیری بازهم گرفتار مصدومیت درمانی شد

اختصاصی برنامه زنده «و خدایی که در این نزدیکیست» رادیو جوان، کاری از گروه فرهنگ، جامعه و سلامت با مدیریت علیرضا مبینی با اجرای حسن خلقت‌دوست و به تهیه‌کنندگی سیروس رجبی و به گزارشگری علی وقتی و سینا جلالیان و با هماهنگی حسین قدیمی و به همراه صدابردار، مهدی تکلو در شب‌های احیاء از ساعت ۲۲ الی۲:۳۰ دقیقه بامداد روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز تقدیم شنودگان رادیو جوان می‌شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها