خوش آمدید

ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟

ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

در حالی که ارتش آمریکا تعداد بسیاری عضو، پایگاه و وسیله نقلیه دارد، جت های جنگنده داستان متغیری دارند چرا که میلیون ها دلار قیمت داشته و مملو از تکنولوژی های فوق العاده پیشرفته می باشند. اگر تا به حال از خود پرسیده اید که آمریکا چند فروند از این هواپیماهای فوق پیشرفته را در اختیار دارد، شانس با شما یار است چون یک نفر واقعاً آن ها را حساب کرده است.

ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟_تاشکن ۳۵

به ادعای مدرسه هوانوردی شفیلد، ارتش ایالات متحده آمریکا تقریبا ۳,۴۰۰ دارایی را در دسته جنگنده / دعوا عملیاتی در ناوگان نیروی هوایی و نیروی دریایی نگهداری می کند. این جنگنده ها شامل اف -۳۵، اف -۳۵ ای، اف -۱۶ و اف -۱۰ می شود.

ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟
ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟_تاشکن ۳۶

اما این تنها یک دسته از موجودی هوانوردی ارتش ایالات متحده است است چون اف -۱۶ ها دقیقاً برای کارهای دیگر همانند حمل هواپیماهای دیگر یا تجهیزات بزرگ ایده آل نیستند. هواپیماهای متفاوت برای کارهای متغیری مناسب می باشند. به همین علت است که ارتش آمریکا بیشتر از ۱۴ هزار هواپیما را در ناوگان خود دارد، عددی که بر مطابق برنامه ۱۰ ساله اندوخته گذاری در صنایع هوایی که توسط معاون وزیر دفاع آمریکا انتشار شده، بدست آمده است.

ادامه مطلب
سریال ده نمکی "+13" شد/ رونمایی از تیزر تازه
ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟
ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟_تاشکن ۳۷

جت های جنگنده تنها قسمت کوچکی از کل هواپیماهای نظامی آمریکا می باشند

جای شگفتی نیست که این بزرگ ترین ناوگان هواپیما در جهان است و بعد از آن روسیه با نزدیک به ۴,۰۰۰ هواپیما قرار دارد. بزرگ ترین دسته از هواپیماهای نظامی ایالات متحده به گفتن «لیفت هوایی/ باری / خدمات» طبقه بندی می شود که شامل بیشتر از ۴,۰۰۰ هواپیمای مورد منفعت گیری توسط نیروی هوایی، ارتش و نیروی دریایی است. این دسته طبق معمولً شامل هواپیماهای بزرگی است که برای حمل و نقل تدارکات، مقامات نظامی و غیرنظامی و هر چیز فرد دیگر که در صندلی عقب اف -۳۵ جای نگیرد، در نظر گرفته شده اند.

ادامه مطلب
هیوندای تا سال 2028 هواگرد برقی خود را روانه بازار می‌کند
ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟
ایالات متحده چند فروند جت جنگنده در اختیار دارد؟_تاشکن ۳۸

سپس، طبقه بندی های فرد دیگر از هواپیماهای نظامی در ایالات متحده وجود دارد. به ترتیب اندازه ناوگان، آن ها شامل آموزشی، هلیکوپترهای تهاجمی، ISR / Scout / C۴، ضد سطحی / زیردریایی، سوخت گیری هوایی، نیروهای عملیات اختصاصی، حملات دوربرد، و جستجو و نجات رزمی می باشند. این اعداد همیشه در حال تحول می باشند تا با چشم انداز نظامی دائماً در حال تحول جهان سازگار باشند. به گزارش دیفنس نیوز، نیروی هوایی آمریکا به جستوجو نوسازی ناوگان خود است و هر سال از کنگره خواست ۷۲ جنگنده تازه می کند. با فکر این که آن ها تعدادی از هواپیماهای قدیمی را نیز نگه دارند، به گمان زیادً عدد ۳,۴۰۰ هر ساله زیاد تر نیز بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
علائم خفیف و شدید کم آبی

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها