خوش آمدید

پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

محمد رئیس زاده، در او مباحثه با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به خانواده مرحومه پرستو بخشی و جامعه پزشکی، او گفت: از دست دادن یکی از اندوخته‌های جامعه پزشکی، در اغاز سال تازه، خبر ناگواری می بود که جامعه پزشکی را متأثر ساخت.

وی با گفتن این نوشته که شخصاً از همان ابتدای وقوع این حادثه ناگوار پیگیر نوشته بودم، افزود: به رئیس نظام پزشکی خرم آباد دستور دادم به گفتن نماینده تام الاختیار بنده در استان لرستان، این حادثه را پیگیری کند.

رئیس زاده در ادامه گفت: بنده نیز با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد و رئیس شبکه بهداشت و درمان استان لرستان و این چنین دادستان خرم آباد و همکاران پزشک مرحومه در بیمارستان و شهرستان وابسته، به طور مفصل سخن بگویید و او مباحثه کرده ام.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اصرار بر انجام پیگیری‌های کامل و جامع از حادثه رخ داده، تصریح کرد: به جمع بندی کامل از حادثه رسیده ایم، اما برای این که داخل حواشی نشویم و اجازه سواستفاده به افراد مغرض ندهیم، باید چشم به راه اظهار نظر مقامات رسمی باشیم.

ادامه مطلب
راه‌اندازی برنامه سیاره زنده توسط آژانس فضایی اروپا_تاشکن
آخرین مطالب

او گفت: همکارانم در جامعه پزشکی باید بدانند که پیگیری‌های کامل و جامع صورت گرفته و انتظار دارم اجازه بدهند این نوشته از مسیر منطقی در شهرستان و استان وابسته به سرانجام برسد. چون، گمانه زنی‌ها در این خصوص، زیاد به ما پشتیبانی نمی‌کند که بدانیم تقصیر کار کیست.

رئیس زاده با اشاره به نامه نگاری با وزیر بهداشت و مجلس شورای اسلامی، او گفت: آنچه قابل دقت و مهم است، این که حالت نیروهای طرحی متخصص اصلاً قابل قبول نیست و نیاز به اصلاحات جدی دارد.

ادامه مطلب
ماجرای «ازازیل» حسن فتحی چیست؟

او همین طور گفت: حالت نیروهای طرحی متخصص باید مورد بازبینی قرار گیرد تا اجازه ندهیم این چنین حوادث تلخ و ناگواری رخ دهد.

رئیس زاده او گفت: پرداختی‌های نیروهای طرحی متخصص، اصلاً قابل قبول نیست و حقوق آنها در نزدیک به ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان بوده و کمتر از نگهبان بیمارستان، دریافتی دارند. در حالی که در شرایط زیاد سخت و دشوار، مشغول خدمت به هموطنان می باشند و از این رو، باید به مسائل و مشکلات آنها دقت جدی شود.

وی این چنین از برخی رفتارهای همکاران جامعه پزشکی با نیروهای طرحی متخصص به شدت گله های کرد و افزود: بعضاً ناظر رفتارهایی از طرف همکاران با نیروهای طرحی متخصص هستیم که مشکل ساز شده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
نقشه راه برنامه‌های آینده اینتل، AMD و کوالکام فاش شد

رئیس زاده در همین عرصه در ادامه گفت: این کج سلیقگی‌ها از طرف برخی همکاران ما در بیمارستان‌ها با نیروهای طرحی متخصص، به شکلی است که توقعات و انتظارات بسیاری از نیروهای طرحی دارند؛ در صورتی که باید نگاه و حرکت همکاران ما با نیروهای طرحی، پدرانه باشد و مشکلات آنها را فهمیدن کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود نیروهای طرحی متخصص در مناطق محروم سرزمین برای خدمت به مردم، او گفت: حرکت ما نباید به طوری باشد که نیروهای طرحی را از وجود در محل خدمت آنها دلسرد کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در آخر با اصرار مجدد بر این که در حادثه فوت مرحومه پرستو بخشی متخصص قلب طرحی به جمع بندی کامل رسیده ایم، تصریح کرد: برخورد ما با اندوخته‌های بی بدیل جامعه پزشکی، نباید به طوری باشد که علتابراز این قبیل حوادث ناگوار و تلخ شود.

ادامه مطلب
با سلبریتی‌هایی که مثل ما فکر نمی‌کنند چه باید کرد؟

پرستو بخشی متخصص قلب و عروق در بیمارستان نورآباد شهرستان دلفان مشغول گذراندن دوره مطرح می بود که اول فروردین ۱۴۰۳ در محل خدمت فوت شد. 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها