خوش آمدید

موضوع جوانی جمعیت از اولویت های اساسی استان است

نوشته جوانی جمعیت از برتری های اساسی استان است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، سیدمحمود حسینی پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد جوانی جمعیت استان در ساری، افزود: برای جوانی جمعیت مازندران برنامه تحولی داریم و نقش فرمانداران در تحقق این مهم بسیارحیاتی است.

وی اظهار داشت: نقش دستگاه های اجرایی در این برنامه تحولی باید پررنگ تر دیده شود تا بتوانیم از همه ظرفیت ها و امکانات حاضر در راستای مقابله با پیری جمعیت منفعت گیری کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران از راه اندازی قرارگاه‌های ستاد جوانی جمعیت در مازندران خبرداد و با گفتن این که جوانی جمعیت موضوعی حکومتی نیست بلکه مردمی است، خاطرنشان کرد: در این راستا قرارگاه مردمی در استان راه اندازی شده است.

حسینی پور، تصریح کرد: دستورالعمل های حمایتاز خانواده و جوانی جمعیت توسط ستاد وزارت سرزمین به استانداری‌ ابلاغ شده و بر پایه آن عمل می‌شود ضمن این که کارگروه‌های تخصصی نیز در این عرصه راه اندازی شده است.

ادامه مطلب
نسخه بتا سیستم‌عامل‌های تازه اپل برای گسترش‌دهندگان اراعه شد_تاشکن
آخرین مطالب

مقام عالی دولت در مازندران با گفتن این که جلسه ستاد جوانی جمعیت در استان از برتری اساسی است، او گفت: برای جوانی جمعیت در استان باید یک برنامه عملیاتی داشته باشبم.

حسینی پور اظهار کرد: این چنین با دقت به تهدیدهایی که پیری جمعیت به همراه دارد، باید برنامه راهبردی داشته باشیم.

او همین طور گفت: همسو با اجرای مطرح جوانی جمعیت، برنامه عملیاتی مشخصی برای شهرستان ها تعریف شده است و کمیته ها نیز باید پیگیری مصوبات را مورد دقت بیشتر از پیش قرار دهند.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد

استاندار مازندران با گفتن این که در نوشته جوانی جمعیت در سرزمین اقداماتی در وزارت سرزمین در دست عمل است، در ادامه گفت: نقش دانشگاه ها در نوشته جوانی جمعیت زیاد حایز اهمیت است.

حسینی پور فرمود: دانشگاه ها با تشکیل محتوای علمی می توانند در این قسمت پشتیبانی حال باشند ضمن این که احداث خوابگاه برای دانشجویان متاهل نیز مشوق خوبی برای دیگر دانشجویان در راستای جوانی جمعیت است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مطرح تحول راهبردی جمعیت و فرزندآوری در مازندران کلید خورد

وی با گفتن این که باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی از همه ظرفیت ها و امکانات حاضر برای جوانی جمعیت استان منفعت گیری کرد، او گفت: همه زیرساخت های نوشته جوانی جمعیت را در استان باید احیا کنیم و با اهمیت ترین نوشته در این قسمت نیز مسکن است.

ادامه مطلب
مدیرکل راه‌آهن کرمان: ۴۵کیلومتر از خط ریلی کرمان_تاشکن

این مقام مسئول او گفت: برای از بین بردن مشکل مسکن دانشجوان متاهل، می توان با همکاری قسمت خصوصی و همیاری شهرداری ها نسبت به احداث مسکن ارزان قیمت در شهرستان ها عمل کرد.

حسینی پور افزود: جلسات ستاد جوانی جمعیت استان باید هر ۱۵ روز یک بار برگزار و مصوبات جلسات نیز به طور مستمر پیگیری شود

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها