خوش آمدید

رندرهای جدید سری پیکسل 9 گوگل لو رفت

رندرهای تازه سری پیکسل ۹ گوگل لو رفت_تاشکن


به گزارش تاشکن

سری پیکسل ۹ در مجموعه جدیدی از رندرهای مبتنی بر CAD ظاهر شده است که مشخص می کند گوگل به‌جستوجو رویکرد جدیدی برای اراعه تلفنهای خود است. انتظار می‌رود گوگل نسل تازه تلفنهای خود را در ۳ مدل و قیمت‌های متفاوت اراعه کند. قبلاً نیز رندرهای پیکسل ۹ پرو لو رفته می بود و رندرهای تازه مهر تأییدی بر رندرهای قبلی محسوب خواهد شد.

به گزارش GSMArena، تصاویر تازه همان طراحی اولیه Pixel 9 Pro و Pro XL با فریم فلزی مسطح و ماژول دوربین اصلاح‌شده را نشان خواهند داد. به گمان زیادً این ماژول به‌صورت بیضی‌شکل و مقداری متفاوت نسبت به دو نسل قبلی پیکسل خواهد می بود. در تلفنهای قبلی پیکسل، طبق معمولً این ماژول دوربین از سمت چپ و راست به بدنه دستگاه متصل می بود. انتظار می‌رود با دقت به رندرهای افشاشده، در این سری ماژول دوربین کوچک‌تر باشد و به لبه چپ یا راست بدنه دستگاه متصل نباشد.

پیکسل ۹

ویژگی‌های احتمالی سری پیکسل ۹ گوگل

منبع گزارش امروز ادعا می‌کند که Pixel 9 نمایشگر ۶.۰۳ اینچی (به گمان زیادً اولد ۱۲۰ هرتزی) دارد، درحالی‌که مدل‌های پرو و پرو XL‌ به‌ترتیب به صفحه‌نمایش ۶.۱ و ۶.۵ اینچی تجهیزخواهد شد. ابعاد Pixel 9 برابر ۱۵۲.۸ در ۷۱.۹ در ۸.۵ میلی‌متر اظهار شده است.

ادامه مطلب
مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد و به اردوی تیم ملحق شود_تاشکن

تفاوت مهم دیگر در پیکسل ۹، دوربین مهم دوگانه در قیاس با دوربین سه‌گانه مدل‌های پرو و پرو XL است. به گمان زیادً گوگل نیز به پیروی از اپل، دوربین‌های متغیری را در این سری قرار می‌دهد؛ به این علت انتظار می‌رود که پیکسل ۹ پرو و XL، دوربینی به‌مراتب پرقدرت از پیکسل ۹ داشته باشند. این نوشته درمورد اندازه این سه گوشی نیز به گمان زیادً وجود خواهد داشت. رندرهای پایین به‌ترتیب پیکسل ۹، پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL را نشان خواهند داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
هناس و شکارچی شنبه با 11 فیلم تازه در آخر هفته تلویزیون_تاشکن

به‌نظر می رسد که گوگل با اراعه هم‌زمان سه مدل دستگاه، رویکرد تازه‌ای را در پیش می‌گیرد. باید دید که گوگل دستگاه‌های آینده خود را چطور قیمت‌گذاری می‌کند و آیا پیکسل ۹ به حکمرانی تلفنهای سری پیکسل A در بازار آخر می‌دهد یا خیر. گوگل طبق معمولً سری تازه پیکسل را به رسم هر سال، در ماه اکتبر (اواسط مرداد-اغاز شهریور) معارفه می‌کند؛ به این علت به گمان زیادً ماه‌های آینده بهتر می‌توانیم درمورد صحت این رندرها اظهارنظر کنیم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها