خوش آمدید

اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید جمال‌الدینی، در این بازدید خطاب به مسئولان و بانیان احداث همراه سراها، او گفت: این عمل شما در راستای فرموده رهبری است که هیچ خانواده‌ای افزون بر رنج بیماری، نباید متحمل رنج فرد دیگر شود.

او گفت: این قبیل کارها جهت تشکیل اسایش خانواده بیمار و افزایش امید به زندگی و مختصر‌شدن روال درمان بیماران می‌شود.

معاون وزیر بهداشت، با پرداختن به نیات و رویکردهای خیرین، او گفت: زیاد تر افرادی که خود به طور مستقیم داخل کار شده‌اند، طبق معمولً توانایی برخورد نزدیک با بیماری و گرفتاری‌های جانبی آن را داشته‌اند. در واقع استیصال عامل و نقطه اتصال آنها شده است و به جای ناامیدی و بریدن از دنیا، به امر خیر و پشتیبانی رساندن به هم‌نوعان پرداخته‌اند.

وی در ادامه با اصرار بر دستور وزیر بهداشت مبنی بر تشکر از خیرین، افزود: عمل دست‌اندرکاران همراه‌سراها زیاد در خور دقت است. برای نمونه این بزرگواران با راه‌اندازی چند همراه‌سرا در نزدیکی یکی از بیمارستان‌های مهم تهران، توانسته‌اند با شراکت نزدیک به ۱۰ هزار خیر، زمان بیشتر از ۱۰۰ هزار شب اقامت برای نیازمندانی که اکثراً از مناطق کم‌برخوردار بوده‌اند، فراهم آورند که کاری مورد قیمت، درخور دقت و با لیاقت تشکر و تقدیر است.

ادامه مطلب
درمان آنتی‌بادی 92 درصد از موارد شدید آسم را کنترل می‌کند
آخرین مطالب

معاون وزیر بهداشت با اشاره به شعار سال با گفتن جهش تشکیل با شراکت مردمی، او گفت: سلامت یک مساله چند بُعدی است که تحت تأثیر عوامل گوناگون قرار دارد و بیشتر از سه چهارم مسائل و فراهم همگانی آن در اختیار تولیت نظام سلامت نیست.

وی تصریح کرد: فراهم و اراعه خدمات سلامت الزام همکاری‌های بین‌بخشی و شراکت دیگر دستگاه‌ها و نهادها در این مقوله مهم است و قسمت‌های گوناگون دولت، مجلس، نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری‌ها و نهادهای مدنی و گروه‌ها باید در این قضیه شراکت کنند.

ادامه مطلب
مدیریت پروژه با میزیتو | پلتفرم مدیریت پروژه فارسی چه ویژگی‌هایی دارد؟

جمال الدینی در آخر خواستار بسط و گسترش توانایی‌های موفق با همکاری و شراکت مسئولان و نهادهای گوناگون شد.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها