خوش آمدید

کارنامه هلال احمر در زمان مدیریت کولیوند درخشان است

کارنامه هلال احمر در زمان مدیریت کولیوند درخشان است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، رحمت الله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به اختصاصی در زمان مدیریت دکتر کولیوند کارنامه فوق الاده از خود به جا گذاشته است.

نوروزی افزود: در سیل سیستان و بلوچستان نقش آفرین بوده، استان سیستان و بلوچستان به گفتن یک استان محروم مدام مورد عنایت مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: تامین مسکن یک او گفت و گو اساسی در جامعه است و هلال احمر قدم های خوبی در این عرصه برداشته است. از دوره نهم مجلس تا به امروز یاور هلال احمر بوده ایم و در فراکسیون هلال احمر حمایتهای خوبی انجام شده هم چنان که در کمسیون بودجه حمایتکننده هلال احمر بوده ایم.

ادامه مطلب
پیشنهاد‌های تغذیه ای اختصاصی هوای آلوده/ غذاهای ضد التهاب بخورید - تاشکن

نوروزی او گفت: استان گلستان از پایه و بنیان از لحاظ اعتباری ضعیف بوده و نیاز به تحکیم دارد. طی سال ها سیل های متعدد و آتش سوزی جنگل ها مشکلات عدیده ای را برای استان به جود آورده که همه این مسائل نیاز به افزایش اعتبارات و امکانات دارد.

وی او گفت: هلال احمر همیشه در حوادث و مشکلاتها پیشرو است این که از لحاظ تعداد تصادف و فوتی‌ها افت قابل توجهی در استان داشتیم قسمت مهمی از آن حاصل زحمات مجموعه هلال احمر استان است. از لحاظ ناوگان خودرویی این استان نیازمند تحکیم است امیدواریم در تخصیص خودروها نگاه اختصاصی به این استان شود.

ادامه مطلب
وان‌پلاس واچ 2 تجهیزبه Wear OS به گمان زیادً در اسفندماه معارفه می‌بشود

نماینده مردم علی آباد کتول با اشاره به مجلس دوازدهم او گفت: در برنامه هفتم گسترش حمایتهای خوبی از هلال احمر شده است، به گفتن عضو شورای راهبردی تنظیم قوانین مجلس آمادگی هر نوع پشتیبانی به هلال احمر وجود دارد در مجلس دوازدهم هم با آمادگی کامل در خدمت هلال احمر برای پشتیبانی به مردم هستیم.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها