خوش آمدید

بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

منفعت مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل کاملی، در جواب به این سوال که اکنون سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA اراعه می‌دهد، افزود: با راه اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به SMA در صورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری‌های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج منفعت مند خواهد شد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران، او گفت: سپس از معارفه بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه‌های منتخب از مزایای صندوق منفعت مند می‌گردند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر پایه ضوابط ابلاغی) منفعت مند خواهد شد.

ادامه مطلب
اسپیس ایکس ۲۵ بهمن‌ماه فرودگر Odysseus را به ماه می‌برد

کاملی اصرار کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می‌توانند با مراعات ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج با اراعه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، بعد از مطرح و بازدید و در صورت قبول در کمیته‌های وابسته برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی منفعت مند شوند.

وی اصرار کرد: هرگونه تحول آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذی صلاح خواهد می بود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
۶ عامل کاهش سوخت و ساز بدن که باعث چاقی می‌شود

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها