خوش آمدید

بسته خبری صدا و سیما| افشاگری قسمت پایانی «تارکد» از پرونده یک انفجار/ تأکید جبلی بر هویت محوری در صدا و سیما- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

جبلی: تحقق شعار سال را جستوجو می کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش حوزه دولت ، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در جواب به سوالی درخصوص برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال فرمود: سپس از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب، جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما راه اندازی شد و شورای معاونان به‌طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تشکیل با شراکت مردم او گفت و گو و بازدید کردند.

او گفت: مقرر شد مصادیق شراکت مردم در افزایش تشکیل معیّن شود و قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستورکار سریع قرار بگیرد. هم‌این چنین نحوه تولیدات رسانه ملی با پشتیبانی و شراکت مردم تا قبل از آخر هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بازدید خواهد شد. بر پایه سند تحول رسانه ملی، امسال و در ایام تعطیلات نوروزی دو تنوع قابل دقت شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و وجود میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

ادامه مطلب
قیمت گلکسی واچ اولترا، واچ 7 و گلکسی بادز 3 پرو افشا شد_تاشکن

رئیس سازمان صدا و سیما او گفت: به‌همین علت بر پایه بازخوردهای اولیه، امسال افزایش بیشتر از ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال قبل ناظر بودیم.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
نگاهی به «نوسان»؛ برنامه ای مختصر برای غزه



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها