خوش آمدید

تاریخ‌سازی بانوان بهترین اتفاق تکواندو در سال گذشته بود

تاریخ‌سازی بانوان بهترین اتفاق تکواندو در سال قبل بود_تاشکن


به گزارش تاشکن

بهزاد خداداد در او مباحثه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درمورد کارکرد تکواندو در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: همه چیز خوب می بود و خداراشکر توانستیم در همه رده‌ها موفق باشیم. ۴ سهمیه المپیک هم که کسب شد تا سال به بهترین نحو ممکن برای این رشته به آخر برسد و زحمات یکساله بچه‌ها تبدیل نتیجه شود. یقیناً قطعا مشکلاتی هم وجود داشت که فکر می‌کنم وزنه به طرف نکات مثبت و پیروزی‌ها سنگینی می‌کرد.

او گفت: برای خود من بهترین اتفاق ورزشی در سال ۱۴۰۲ این می بود که با نداشتن ملی‌پوشان خود توانستیم روی سکوی دومی لیگ برتر تکواندو قرار بگیریم و از این بابت خدا را شکر می‌کنم. ابن نوشته برای من اتفاق زیاد خوبی می بود و باید از بچه‌ها سپاس کنم.

قهرمان سال‌های نچندان دور تکواندو در ادامه گفت: فکر می‌کنم برای مجموعه تکواندو گرفتن دو سهمیه المپیک در قسمت بانوان که برای نخستین بار در تاریخ اتفاق افتاد زیاد اتفاق بزرگی می بود. یقیناً پسران ما هم با لیاقت به المپیک رسیدند و نباید این نوشته را نادیده گرفت.

ادامه مطلب
جراحان ایران امروزه با مشکلات بسیاری روبه رو می باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

پیشکسوت تکواندو ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران در سال تازه او گفت: امیدوارم سال خوبی برای همه مردم ایران در پیش باشد و در تکواندو هم همه بچه‌ها سالم باشند و صدمه نبینند تا انشالله ۴ نماینده با لیاقت ایران بتوانند در المپیک پاریس کسب مدال کرده و دل مردم گرامی کشورمان را شاد کنند.

 انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
عدد خوبی با ۷۲ باشگاه در قایقرانی ثبت شده است_تاشکن

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها