خوش آمدید

برنامه تلویزیونی دورهمی , تلویزیون , صدا و سیما ,

برنامه جناب خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی گردد؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم مسئولیت ستاد برنامه‌های نوروزی صداوسیما را نیز برعهده دارد.

راه خلق اتفاقات متفاوت در حوزه سرگرمی، ادامه دارد

او در او گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم درمورد این که سال ۱۴۰۲ چطور بر شبکه نسیم گذشت،  به این مسئله اشاره کرد: واقعاً زیاد سخت به لحاظ مالی؛ اما از این نظر زیاد خوشحالم که برندهای تازه معارفه شدند. احتمالا برخلاف برخی این باور را دارم که زیاد نباید برنامه‌های ترکیبی نمایش‌خانگی را روبه رو برنامه‌های ترکیبی تلویزیون قرار داد چون واقعاً سخن تعداد بسیاری برای گفتن ندارند و اصلاً قابل رقابت نیستند. اما مدام در این ایام به فکر طراحی برند تازه و خلق اتفاقی متفاوت در حوزه طنز و سرگرمی بوده‌ایم و این راه در سال تازه هم ادامه دارد.

ادامه مطلب
انیمیشن ماجراجویانه «موتورها» در راه تلویزیون

در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌خان هستیم

خوشرو در خصوص رسیدنِ ایرج طهماسب با «میهمانی» به آنتن و ساخت برنامه «جناب‌خان» در ۱۴۰۳ پافشاری کرد: مسابقه ترکیبی را با محوریت «جناب‌خان» و یقیناً همکارانی در کنار او در حال تدارک هستیم. این چنین زیاد خرسندیم که برنامه «میهمانی» ایرج طهماسب با وجود میهمانان گوناگون در ۳۰ تکه و یقیناً تکه‌هایی اختصاصی نوروزی برای تلویزیون آماده می‌شود. همه عروسک‌ها وجود دارند و کلاه قرمزی و پسرخاله در غیاب حمید جبلی وجود ندارند.   

ادامه مطلب
استقبال گسترده تولیدکنندگان و تجار از نمایشگاه در و پنجره_تاشکن

فرزاد حسنی با یک مسابقه ترکیبی می‌آید

مدیر شبکه نسیم با اشاره به برنامه فرزاد حسنی در شبکه نسیم، پافشاری کرد: توانایی ساخت «برمودا» برنامه‌ای او گفت‌وگومحور در حوزه سرگرمی اتفاق مهمی می بود که با قوت بیشتری در این عرصه کار کنیم. برنامه فرزاد حسنی که در رسانه‌ها از آن به نام «ساعت شنی» یاد می‌کردند این برنامه در قالب یک مسابقه ترکیبی ساخته خواهد شد.

دورهمی پخش می‌شود؟

وی در جواب به این سوال که بالأخره «دورهمی» مهران مدیری پخش خواهد شد یا خیر؛ افزود: دورهمی سپس از این که قضیه اداری‌اش حل شود حتماً آن را پخش می‌کنیم. مشکلی با پخش این برنامه نداریم اما قضیه اداری وجود دارد که ربطی به آقای مدیری هم ندارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
عید فطر پای تلویزیون/جشنواره ای از وجود هنرمندان و مجریان_تاشکن

برنامه‌های استعدادیابی ادامه اشکار می‌کنند؟

خوشرو در خصوص ادامه برخی از برنامه‌های استعدادیابی شبکه نسیم همچون بگو بخند و خوش‌نمک، خاطرنشان کرد: اگر حمایتشود برنامه‌های استعدادیابی قدیمی‌مان تحکیم و برنامه‌های جدیدی هم در این عرصه ساخته خواهند شد تا توانایی های تازه معارفه شوند. برنامه «خوش‌نمک» با یک ساختار تازه مجدد برمی‌گردد و به طور رقابتی ادامه اشکار خواهد کرد؛ افرادی که مدعی خوش‌نمکی‌اند قرار است در این برنامه با هم رقابت کنند.

ساخت طنز آیتمی در شبکه نسیم با محوریت رضا شفیعی‌جم

وی در جواب به این سوال که آیا به سمت سریال‌سازی هم خواهید رفت، او گفت: طنز آیتمی داریم که به نام «خط روی خط» با محوریت رضا شفیعی‌جم ساخته خواهد شد.  

چهره‌ها برمی‌گردند چهره‌سازی هم جستوجو می‌شود

مدیر شبکه نسیم در خصوص برگشت چهره‌ها به تلویزیون که در سال ۱۴۰۲ شدت بیشتری به خودش گرفت، پافشاری کرد: روال منفعت گیری از ظرفیت‌هایی که مردم زیاد آنها را دوست دارند حتماً ادامه اشکار می‌کند چهره‌هایی که می باشند خواهند می بود، چهره‌هایی که تمایل داشته باشند همکاری کند به این جمع اضافه خواهند شد و چهره‌سازی هم یک ریلی است به جدّ جستوجو می کنیم. یعنی مجریان تازه، چهره‌های تازه و میهمانانی که بایستی چهره بشوند و مردم آنها را بشناسند و ظرفیت‌های تازه هنری که در سرزمین وجود دارد و چند سالی تلویزیون از آنها غافل بوده و زمان خوبی است که تلاش می کنیم.

ادامه مطلب
سریال طنز «بدل» جانشین «هفت سر اژدها» می شود_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها