خوش آمدید

درمان اضطراب خطرات قلبی را نیز کاهش می دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

درمان اضطراب خطرات قلبی را نیز افت می دهد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث دی نیوز، محققان گزارش دادند که درمان اضطراب و افسردگی مراجعات اورژانس و بستری شدن در بیمارستان را در بین بیماران مبتلا به بیماری قلبی افت می‌دهد.

دکتر «فیلیپ بینکلی»، محقق ارشد و معاون اجرایی پزشکی داخلی در دانشگاه ایالتی اوهایو، در این باره او گفت: «روان درمانی، داروهای کنترل کننده خلق و خو یا ترکیبی از این دو با افت ۷۵ درصدی بستری شدن در بیمارستان یا مراجعه به اورژانس همراه می بود».

بینکلی در ادامه افزود: «اضطراب و افسردگی در افراد مبتلا به نارسایی قلبی شایع است و سلامت روان بر خطر ابتلاء به دیگر مشکلات سلامتی تأثیر می‌گذارد.»

او او گفت: «بیماری قلبی و اضطراب / افسردگی به طوری با هم تعامل دارند که هر کدام فرد دیگر را ترویج می‌کنند.»

ادامه مطلب
مصدومین آخرین چهارشنبه سال
آخرین مطالب

برای این مطالعه، محققان بیشتر از ۱۵۰۰ نفر را که به علت انسداد عروق یا نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده بودند، بازدید کردند. نزدیک به ۹۲ درصد از شرکت کنندگان در مطالعه قبل از بستری شدن در بیمارستان مبتلا به اضطراب و ۵۶ درصد مبتلا به افسردگی تشخیص داده شده بودند.

نزدیک به ۲۳ درصد از بیماران داروهای ضد افسردگی و روان درمانی، ۱۵ درصد به تنهایی روان درمانی، ۲۹ درصد به تنهایی داروهای ضد افسردگی و ۳۳ درصد هیچ درمانی برای سلامت روان دریافت نکردند.

ادامه مطلب
شرایط فروش کوییک GXL از سوی سایپا اظهار شد + جدول آذرماه 1402

این مطالعه نشان داد که ترکیب دارو و گفتار درمانی خطر بستری شدن در بیمارستان را ۶۸ تا ۷۵ درصد، خطر مراجعه به اورژانس را بین ۶۷ درصد تا ۷۴ درصد و خطر مرگ زودهنگام به هر دلیلی را ۶۵ درصد افت می‌دهد.

درمان به تنهایی خطر بستری شدن در بیمارستان را ۴۶٪ تا ۴۹٪ و مراجعه به اورژانس را ۴۸٪ تا ۵۳٪ افت می‌دهد، در حالی که داروها به تنهایی بستری شدن در بیمارستان را ۴۷٪ تا ۵۸٪ و مراجعه به اورژانس را ۴۱٪ تا ۴۹٪ افت خواهند داد.

به حرف های بینکلی، اضطراب و افسردگی با فعال کردن سیستم عصبی جنگ یا گریز، علتافزایش ضربان قلب و سختی خون می‌شود، که تبدیل بیماری قلبی می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
طرح ترافیک تهران تغییر کرد، جزئیات طرح جدید چیست؟

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها