خوش آمدید

احترام به نهادهای بین‌المللی و قوانین امری ضروری است

احترام به نهادهای بین‌المللی و قوانین امری الزامی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن ضمن تبریک ماه مبارک رمضان روابط عراق و اردن و بحران غزه را بازدید کرد.

حکیم در این دیدار از نقش اردن در ارسال پشتیبانی‌های انسان دوستانه برای ملت فلسطین با وجود محاصره سختی که رژیم صهیونیستی بر نوار غزه تحمیل کرده، سپاس کرد.

وی این چنین خواستار اجرای قطعنامه شورای امنیت درمورد توقف جنگ در نوار غزه شد و بر الزام احترام به نهاد‌های بین‌المللی و قوانین اصرار کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق این چنین جامعه جهانی را در اعمال سختی برای اجرای این قوانین مسئول دانست.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اولین اکران تلویزیونی «اخت الرضا» امروز در تلویزیون_تاشکن

روابط عراق و اردن دیگر محور این مذاکرات می بود و حکیم بر اهمیت گسترش روابط در همه عرصه‌ها اصرار کرد و گفت که ارامش عراق بازتاب مثبت بر ارامش منطقه داشته است، چنانکه هرگونه نابسامانی سیاسی و امنیتی در عراق بر کل منطقه تاثییر خواهد نهاد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق این چنین درمورد کوششهای خدماتی دولت محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق توضیحاتی داد و او گفت که مرحله جاری ناظر رضایت اجتماعی بی‌سابقه در دو دهه قبل عراق است و مردم تاثیرات و اجرای پروژه‌های عمرانی را در زندگی روزمره خود حس می‌کنند.

وی این چنین بر آخر ماموریت ائتلاف بین المللی و انتقال به مرحله روابط دوجانبه با برخی سرزمین‌های عضو آن بر پایه منافع مشترک و احترام به حاکمیت ارضی عراق اصرار کرد.

نوشته تغییرات اقلیمی چالش‌های ناشی از آن نیز از دیگر مسائل مورد او گفت و گو در این دیدار می بود و حکیم خواستار راه اندازی نظامی منطقه‌ای برای رویارویی با این چالش و تبادل تجارب مشورت و تشکیل راه حل‌ها در این باره شد.

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| انتصاب جدیدی در شبکه یک و پخش محافل قرآنی با شعار «غزه آیه مقاومت»

رهبر جریان حکمت ملی عراق این چنین مواد مخدر را یک آفت ویرانگر دانست که جوانان و نسل‌های آینده را مقصد قرار می‌دهد و خواستار راه اندازی یک نظام امنیتی منطقه‌ای برای مبارزه با این چالش و محدود کردن عملیات قاچاق و نیز تبادل اطلاعات درمورد نحوه بازپروری افراد مبتلا به این آفت شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها