خوش آمدید

مسکو آماده گفت‌وگو با غرب است

مسکو آماده او مباحثه با غرب است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، وزیر امور خارجه روسیه او گفت: مسکو آماده گفتگو با غرب است، اما [گفت‌وگویی]صادقانه، بدون تقلب، با ضمانت و بر پایه حقیقت‌های حاکم و دقت کامل به منافع مشروع [روسیه]که تدوین کرده‌ایم.

بر پایه گزارش خبرگزاری تاس، سرگئی لاوروف خاطرنشان کرد که اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در مصاحبه تازه خود مبنی بر این که روسیه پیش از این به مطمعن کردن به غرب خاتمه داده است، نتیجه‌گیری برسی کرد که به سختی به دست آمده است.

وزیر امور خارجه روسیه افزود: و آنچه کم اهمیت نیست، این است که با وجود همه اینها، ما هم چنان آماده گفتگو هستیم، اما [گفت‌وگویی]صادقانه، بدون تقلب، با ضمانت و بر پایه حقیقت‌های حاکم و دقت کامل به منافع مشروع [روسیه]که تدوین کرده‌ایم.

وی با گفتن این که «روسیه تا آخرین لحظه تمایل داشت به غرب مطمعن کند، اما دیگر اعتمادی ندارد»، اظهار داشت: توانایی ربط ما با شرکای غربی مشخص می کند که ما تمایل داریم تا آخرین لحظه باور داشته باشیم و به طور مستمر تصمیم‌های نهایی را به تعویق بیندازیم.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس
آخرین مطالب

لاوروف در ادامه گفت: «سرانجام معلوم شد که همه قولهایی که روی کاغذ و در قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز تعیین شده، ریاکاری و حتی افترا محض بوده است.»

بر پایه این گزارش، لاوروف پیش از این اصرار کرده می بود که دیگر روابطی بین روسیه و سرزمین‌های غربی در چارچوب قبلی وجود نخواهد داشت و مسکو اجازه نخواهد داد غرب زمان امضای اسناد بین‌المللی به آن افترا بگوید.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شاتل اندور برای تعمیر تلسکوپ فضایی هابل پرتاب شد

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها