خوش آمدید

One UI 6.1 برای سری گلکسی S23

سری گلکسی S23 به‌زودی آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کند_تاشکن


به گزارش تاشکن

پوسته One UI 6.1 تازه ترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ است. این نسل از One UI برای اولین‌بار در سری گلکسی S24 در دسترس قرار گرفت. این‌بار اکنون نوبت به خانواده گلکسی S23 رسیده است تا دریافت‌کننده تازه ترین به‌روزرسانی One UI باشد. به‌همین‌ترتیب، به‌روزرسانی One UI 6.1 با قابلیت‌های تازه و هوش مصنوعی پیشرفته Galaxy AI تا چند روز آینده برای نسل قبلی پرچمداران سامسونگ اراعه می‌شود.

هوش مصنوعی Galaxy AI برای سری گلکسی S23 در دسترس قرار می‌گیرد

سری گلکسی S23 به‌زودی آپدیت One UI 6.1 را دریافت می‌کند_تاشکن ۱۴

سامسونگ One UI 6.1 را با مقصد اراعه قابلیت‌‌های مدرن‌تر و برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی اراعه کرد. این به‌روزرسانی بین‌نسلی رابط کاربری سامسونگ، اکنون برای سری گلکسی S23 انتشار خواهد شد. تلفنهای دریافت‌کننده این به‌روزرسانی، پرچمداران مهم کره‌ای‌ها، یعنی گلکسی S23 و S23 پلاس در کنار گلکسی S23 اولترا خواهند می بود. علاوه‌براین، گلکسی S23 FE نیز همراه با دیگر برادران خود به این قافله خواهد پیوست.

ادامه مطلب
قیاس گلکسی A55 با گلکسی S23 FE؛ انتخاب چالش برانگیز_تاشکن

به‌ گزارش منبع مرتبط، انتشار کردن به‌روزرسانی One UI 6.1 برای این تلفنها از ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ اغاز می‌شود؛ یقیناً نباید از همان روز اول چشم به راه از راه رسیدن آن باشید. سامسونگ این به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت منطقه‌ای انتشار می‌کند. بر پایه اسبق این برند، حدوداً دو تا سه هفته دیگر انتشار کردن نسخه تازه One UI برای سری گلکسی S23 در ایران را ناظر خواهیم می بود.

رابط کاربری One UI 6.1 هوش مصنوعی Galaxy AI را برای سری گلکسی S23 به ارمغان می‌آورد. این هوش مصنوعی ویژگی‌های متنوعی همانند حذف سوژه از عکس، جستجوی حرفه‌ای با Circle To Search، خلاصه‌سازی متن، تشکیل تصاویر بعد‌عرصه و موارد کاربردی فرد دیگر را شامل می‌شود. طراحی نوار اعلانات در این One UI 6.1 اکنون مناسب‌تر شده و انیمیشن‌های محیط کاربری روان‌تر شده‌اند.

ادامه مطلب
دختر دونده ایران نایب قهرمان قزاقستان شد_تاشکن
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها