خوش آمدید

تعرفه‌های غیرواقعی یکی از دلایل مهاجرت پزشکان است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ تصویب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری‌های مستمر رئیس کل سازمان نظام پزشکی و همراهی وزیر بهداشت، در جلسه روز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ هیأت دولت نرخ رشد تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی دارویی مصوب شد.

رضا لاری‌پور معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در این باره او گفت: اگرچه تعرفه‌ها قبل از اغاز سال تازه به هیأت دولت نرسید ولی امسال در اولین جلسه هیأت وزیران و سریعتر از سال قبل تصویب شد.

او گفت: عدد گلوبال مصوب شورای عالی بیمه سلامت تحول یافته، ولی در جزئیات تعرفه گذاری مبلغ ویزیت ۵۰ درصد و جز فنی و حرفه‌ای در تناسب با نرخ تورم سرزمین افزایش خواهد یافت.

لاری او گفت: با این که برای اولین بار تلاش شده نرخ برخی اجزای تعرفه عقب تر از نرخ تورم نباشد اما این افزایش نیز با دقت به رشد ناکافی تعرفه‌ها در طی سنوات قبل هم چنان تکافوی نیازهای مراکز درمانی و اراعه دهندگان خدمات سلامت را نخواهد کرد.

ادامه مطلب
۷ مسئله مهم درمورد تنش و درگیری بین ایران و اسرائیل_تاشکن
آخرین مطالب

به گزارش خبرنگار مهر، تعرفه‌های سال ۱۴۰۳، سه ماه قبل در شورای عالی بیمه سلامت با نظر افزایش ۴۶ درصدی به تصویب رسید و با امضای وزیر بهداشت، به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد؛ اما متأسفانه به آخرین جلسه دولت در سال ۱۴۰۲ نرسید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

ادامه مطلب
جزییات بسته ماندگاری پزشکان در مناطق محروم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها