خوش آمدید

بهترین مستند اسکار 2021، امروز در تلویزیون

بهترین مستند اسکار ۲۰۲۱، امروز در تلویزیون_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، مستند«معلم اختاپوس من» با نام مهم My Octopus Teacher درمورد‌ ربط یک انسانِ ماجراجو، غواص و یقیناً فیلمساز با یک اختاپوس دوست‌داشتنی است. ارتباطی که در گذر زمان به دوستی تبدیل می‌شود.

کریگ فوستر کارگردان مستند «معلم اختاپوس من» هر روز با ابزار محدود خود زیر آب می‌رود و در کنار موجودات دریایی چند ساعتی زندگی می‌کند.

در این مستند کارگردان علاوه بر به عکس کشیدن  زیست یک حاضر (یک اختاپوس) درمورد‌ احساسات خودش هم در ربط با این حاضر سخن می‌زند؛ در واقع مستند به همان اندازه که درمورد‌ اختاپوس است درمورد‌ کریگ فوستر هم هست.

کریگ با پایین کشیدن خود به سطح اختاپوس پایش را از یک ناظر فراتر می‌گذارد و تلاش می‌کند به معنی واقعی کلمه شاگرد اختاپوس باشد. او می‌خواهد اختاپوس را بازدید کند و درمورد‌اش به شناخت کامل برسد که یک دفعه به خود می‌آید و فهمید می‌شود که دارد از او یاد می‌گیرد. او صبر کردن، نقشه کشیدن، تحول مسیر دادن، بازسازی خود و تکیه کردن بر هوش را از اختاپوس یاد می‌گیرد.

ادامه مطلب
صدور حق ثبت‌اختراع برای تشکیل آمونیاک کم‌کربن
آخرین مطالب

این مستند امروز ساعت ۱۶ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز سپس ساعت ۹ خواهد می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها