خوش آمدید

آغاز تحول ساختاری در تلویزیون از زبان معاون سیما

اغاز تحول ساختاری در تلویزیون از زبان معاون سیما_تاشکن


به گزارش تاشکن

خبرگزاری تسنیم– مجتبی برزگر: محسن برمهانی ۱۹ اردیبهشت‌‌ماه ۱۴۰۱ به تلویزیون آمد و برای اولین بار چندی پیش با رسانه‌ها یک نشست رسمی داشت. او یقیناً زیاد با فضای نمایشی، برنامه‌ای و تلویزیونی بیگانه نبوده است. چرا که پیش از این مسئولیت مدیرکل فراهم برنامه‌های خارجی و رسانه بین‌الملل سیما را مسئولیت‌دار می بود.

یقیناً هم وقتی دبیری شورای فیلم و سریال سازمان صداوسیما را برعهده داشت هم در کمیته فراهم و پخش ستاد انتخابات سازمان و هم کمیته بازرگانی فیلم سینمایی رسانه ملّی و این چنین قسمت‌های دیگر مسئولیت داشت.

با او ابتدا درمورد چهره‌ها سخن بگویید کردیم و جواب‌های دلنشین توجهی داد. او درمورد رضا رشیدپور این مسئله را نقل کرد که او خودش حرف های که فعلاً نمی‌خواهد همکاری کند. درمورد احسان علیخانی و رامبد جوان هم جواب مشترکی داد که به علیخانی در اختتامیه «عصرجدید» گفتم فصل تازه را بسازید و انها گفتند زمان وقتی می‌خواهیم و نیاز به ظرفیت داریم. این چنین آقای جوان انها گفتند فاصله‌ای برای «خندوانه» ملزوم است.

ادامه مطلب
تصاویری از هوم‌پاد مجهز به نمایشگر LCD افشا شد

اما هنگامی درمورد مهران مدیری سوال کردیم این‌این چنین جواب داد: «تلویزیون حتماً راغب نیست با چهره‌هایی کار کند چون به مردم احترام نگذاشتند اما مهران مدیری جزو این چهره‌ها نیست. با او در حال مذاکره‌اند سخن بگویید می‌کنند راجع به متن سخن بگویید کنند به نتیجه برسد پیش خواهیم رفت. این بدان معنی نیست که همه کارهای چهره‌ها مورد تایید سازمان است اما یک‌زمان درمورد هنرمندانی که خلق تاثییر می‌کنند سخن بگویید می‌شود که مردم دوستشان دارند.»

آخرین مطالب
ادامه مطلب
روز پنجم فروردین با «عروس فراری» امین حیایی در تلویزیون_تاشکن

در ادامه با دو سوال دستاورد سال ۱۴۰۲ و چشم‌انداز ۱۴۰۳ معاونت سیما او مباحثه را ادامه دادیم که به شرح ذیل است:

محسن برمهانی درمورد دستاوردی که معاونت سیما در سال ۱۴۰۲ بدست آورد، به خبرنگار تسنیم او گفت: اتفاقات بسیاری امسال در سیما افتاد. یکی از چیزهایی که زیاد تمایل داشتیم مردم‌مان در رسانه خودشان را ببینند یعنی همان بازنمایی مردم در رسانه، در سیما اتفاق افتاد.

او گفت: یعنی شما فکر کنید از یک عمل زنده جراحی در شبکه سلامت تا تا عقد دو زوج جوان زنده را دیگر همانندِ قبل در یک استودیو خلاصه نمی‌شد بلکه دوربین به روستاها و بین مردم رفت. امکان پذیر به اندازه سریال ها دیده نشد اما برای ما در اداره رسانه یک اتفاق مهمی به حساب می‌آید که به ما یک جهت‌گیری جدیدی را در عرصه مدیریت مشخص می کند.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما|فصل تازه «رحیل» از شنبه اغاز می بشود / انتصاب تازه در تلویزیون

معاون سیما در ادامه این او مباحثه به چشم‌انداز تلویزیون در ۱۴۰۳ اشاره کرد و او گفت: تحول ساختاری در سیما اغاز می‌شود و چشم‌انداز مهم ما به حساب می اید. تشکیل دچار عادات غلط است به همان مقدار اداره سیما هم دچار عادات غلط است؛ با تحول ساختار باید تحول کند و در تدارک این تحول ساختار هستیم.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها