خوش آمدید

آپدیت آیفون در جعبه

آپدیت آیفون در جعبه انگارً از ماه آینده توسط اپل اجرا می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

اپل سیستم تازه و هوشمندانه‌ای را ابداع کرده است تا نرم‌افزار آیفون‌های خود را از طریق نوعی پد داخل جعبه به‌روز کند. این سیستم که با نام «Presto» شناخته می‌شود، انگارً از ماه آینده در آیفون‌های حاضر در اپل استورهای آمریکا قابل منفعت گیری خواهد می بود. به‌همین‌ترتیب، هنگامی که آیفون تازه بخرید، دیگر نیازی به انجام به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری نیست. اما فرایند به‌روزرسانی‌های آیفون در جعبه چطور مقدور است؟

آپدیت آیفون به‌صورت کاملاً خودکار از داخل جعبه

آپدیت آیفون در جعبه انگارً از ماه آینده توسط اپل اجرا می‌شود_تاشکن ۱۴

پیش‌از‌این گزارش‌هایی در رابطه ایده کاربردی اپل برای به‌روزرسانی آیفون‌ها از داخل جعبه انتشار شده می بود. این‌بار اما «مارک گورمن» در بلومبرگ می‌گوید که این سیستم قرار است به‌صورت گسترده در اپل استورهای آمریکا به‌اجرا در بیاید. سیستم Presto این امکان را به اپل استورها می‌دهد که به‌سادگی به‌روزرسانی‌‌های نرم‌افزاری تازه را روی آیفون‌هایی که تا این مدت فروخته نشده‌اند، نصب کنند. این یعنی دیگر نیازی نیست که خریدار آیفون به‌صورت دستی این کار را انجام دهد؛ چون آپدیت آیفون به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد.

ادامه مطلب
درآمد مدیرعامل اپل در 2023 با افت 36 درصدی به 63.2 میلیون دلار رسید

به‌نظر می‌رسد که منفعت گیری از Presto روی شارژ باتری دستگاه تأثیر چندانی نمی‌گذارد و به‌کلمه میانه آپدیت آیفون داخل جعبه شارژ خالی نمی‌کند. به گمان زیادً همه این‌ها با پد مخصوص حاضر در جعبه سری بعدی آیفون‌ها در دسترس قرار می‌گیرند. اپل می‌تواند این انتقال اطلاعات و به‌روزرسانی داخل جعبه را از طریق مگ‌سیف یا نوع فرد دیگر از ارتباطات بی‌سیم انجام دهد.

حرف های‌ها حاکی از این می باشند که کوپرتینویی‌ها سیستم Presto را در اپل استورهای منتخب به‌صورت آزمایشی اجرا کرده بودند. ازآن‌جایی که به‌نظر می‌رسد این آزمایش‌ها موفق بوده باشند، اپل اکنون در صدد اراعه گسترده این سیستم قرار گرفته است. فعلاً اشکار نشده که مطرح آپدیت آیفون در جعبه برای آیفون‌های خارج از خاک آمریکا اجرا می‌شود یا خیر.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
جزئیاتی از اغازِ «رصتا»/ فردا با وجود رئیس صدا و سیما افتتاح می بشود

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها