خوش آمدید

تلگرام در اسپانیا فیلتر شد

تلگرام در اسپانیا فیلتر شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

گروه علمی و فناوری خبرگزاری برنا؛ بر پایه گزارش‌‎های خبری در پی شکایت تعدادی از رسانه‌های اسپانیایی مبنی بر انتشار کردن مقاله‌های آن‌ها در تلگرام توسط کاربران بدون مراعات قانون کپی، دیوان عالی این سرزمین به تعلیق تلگرام در اسپانیا رای داد. 

قاضی سانتیاگو پدراز در همین رابطه گفت: این مطلب رسان از روز دوشنبه در اسپانیا به طور موقت مسدود خواهد شد و تحقیقات دربارۀ شکایت رسانه‌های Atresmedia و Telefonica صورت خواهد پذیرفت، مطابق گفتۀ این مقام قضایی اسپانیایی وظیفۀ مسدود کردن تلگرام بر عهدۀ اپراتورهای همراه خواهد می بود.

این چنین بر پایه اظهار خبرگزاری انگلیسی رویترز مدیران تلگرام از عکس العمل به این خبر خودداری کرده‌اند و مقامات دیوان عالی اسپانیا هم از اراعه توضیحات زیاد تر در رابطه با جکم تازه خودداری نموده‌اند.

ادامه مطلب
دیابت و فشارخون ۴۵ میلیون ایرانی اندازه‌گیری شد - تاشکن

انچه که رسانه‌ها حرف های‌اند این مطلب رسان چهارمین سکوی محبوب در سرزمین اسپانیا محسوب می‌شود که فعلا با حکم قضایی در اسپانیا مسدود می‌شود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها