خوش آمدید

برنامه سلامت خانواده را بهیاران انجام می دهند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

با اهمیت ترین دلایل شلوغی اورژانس بیمارستان‌ها/ افزایش مسمومیت غذایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، از قسمت‌های گوناگون بیمارستان‌های مهدیه، لقمان حکیم و شهدای گمنام بازدید کرد و به برسی نحوه خدمت سانی به مراجعان و بیماران در تعطیلات نوروزی پرداخت.

در این بازدید شبانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ضمن وجود در قسمت‌های گوناگون از جمله اورژانس، دیالیز، داروخانه، درمانگاه، پذیرفتن و… از نزدیک با بیماران بستری به او گفت وگو پرداخت و ضمن تبریک سال نو برای آنان شفای عاجل آرزو کرد.

زالی در این بازدیدها، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به همکاران و پرسنل بیمارستان‌ها تبریک او گفت و از زحمات و کوششهای بی شائبه آنان در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص بازدیدهای نوروزی از مراکز بهداشتی و درمانی گفت: همچون سال‌های قبل، امسال نیز توفیق اشکار کردیم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه به منظور عرض خسته نباشید و خداقوت به همکاران پرتلاش که در ایام تعطیل نیز به مردم خدمت اراعه خواهند داد، سر بزنیم.

ادامه مطلب
تنیس بازان ایران برنز بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کردند
آخرین مطالب

او همین طور گفت: در بازدید‌های به عمل آمده تا بحال، همکاران در قسمت‌های گوناگون درمانی، مراکز بهداشتی و جامع سلامت که مشغول به اراعه خدمت شبانه روزی می باشند، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

به حرف های زالی، همکاران به رغم همه سختی‌های حاضر، به علت وجدان کاری و شأن بالای حرفه‌ای با مقصد زدودن آلام بیماران و مراجعان در مراکز وجود دارند.

او گفت: بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به علت ماهیت ارجاعی در ایام تعطیل شلوغ‌تر می باشند و حجم بالاتری از بیماران را پذیرفتن می‌کنند، از همین‌رو عمده قسمت‌های اورژانس بیمارستانی تا بحال زیاد پرتراکم بوده‌اند.

ادامه مطلب
نقد شورای نگهبان در «تقاطع» شبکه چهار

زالی گفت: از طرفی تعداد بسیاری از بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند، زیاد تر با پیچیدگی‌های خاص درمانی می باشند که سختی‌های خود را دارد که یقیناً همکاران تلاش دارند خدمات با استاندارد و کیفیت مناسب را اراعه دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: قسمت زیاد مهمی از قسمت‌های اورژانس را علاوه بر بیماران اتفاقی، بیماران با عوارض قلبی، مشکلات مغزی و ابراز سکته‌های قلبی و مغزی راه اندازی خواهند داد. به خصوص در قسمت اورژانس اطفال، عمده مراجعین با مشکلات تنفسی با بیماری‌های عرصه‌ای وجود داشتند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

او همین طور گفت: مراکز جامع سلامت نیز میزبان شهروندان به طور شبانه روزی می باشند. در کنار این خدمات، فعالیت‌های معمول بهداشتی از قبیل واکسیناسیون، خدمات به مادران باردار و خدمات اساسی و الزامی در مراکز بهداشتی در حال انجام است.

ادامه مطلب
از برخی منبع های دارای کپی رایت برای آموزش هوش مصنوعی منفعت گیری کردیم

به حرف های زالی، در بازدید‌های تازه در شهرستان ورامین، تلاش همکاران در حوزه غربالگری کم کاری تیروئید نوزادان قابل دقت و در خور تقدیر می بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی او گفت: امسال نیز همچون سال‌های قبل خدماتی نیز به افراد دچار حیوان گزیدگی در مراکز اراعه شد و به علت شبانه‌روزی بودن مراکز، حجم قابل توجهی مراجعه به اختصاصی در مرکز بهداشت شمیرانات صورت گرفت.

وی با اشاره به این که مسمومیت‌های غذایی نیز به علت مصرف جمعی و عدم مراعات استاندارد در طبخ و نگهداشت مواد غذایی در این ایام زیاد تر رخ می‌دهد، افزود: در بازدیدهای شهرستان‌های اطراف تهران ناظر فعالیت دیدنی همکاران در قسمت بهداشت حرفه‌ای و بهداشت محیط بودیم که مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشغول بازدید از مراکز می باشند. این دو حوزه از تیم‌های فعال در حوزه بهداشت دانشگاه می باشند و امسال نیز از لحظات آغازین سال برنامه فشرده‌ای داشتند.

ادامه مطلب
همه برنامه های رادیو و تلویزیون در جشنواره فیلم فجر

زالی تصریح کرد: بازدیدها در مراکز درمانی و بهداشتی در طول شبانه روز ادامه اشکار خواهد کرد و تلاش داریم ضمن وجود در مراکز، به همکاران خداقوت عرض کنیم. این چنین مقصد مهم این بازدیدها از بین بردن کاستی‌های خدمت رسانی خواهد می بود.

وی در آخر او گفت: علاوه بر بازدیدهای رئیس دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه نیز مطابق برنامه بازدیدهای ادواری خود را انجام خواهند داد.

بر پایه این گزارش در این بازدیدها، ناصر خرمی مدیر حراست، مژگان کریمی مدیر روابط عمومی و فضل هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز وجود داشتند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها