خوش آمدید

ترافیک روان مسیر بازگشت موج اول مسافران در هراز و فیروزکوه

ترافیک روان مسیر برگشت موج اول مسافران در هراز و فیروزکوه_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ احمد شیرانی درمورد آخرین حالت جوی ترافیکی جاده‌های سرزمین با گفتن این که افزایش سفر‌های برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهر‌های خود پیش‌بینی می‌شود، او گفت: پیش بینی اجرای مطرح یک طرفه شدن در آزادراه تهران شمال و جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب وجود دارد.

وی در رابطه حالت تردد در جاده‌ها او گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و محدوده تونل البرز، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده بهشت زهرا گزارش شده است.

شیرانی با گفتن این که تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت رفت و برگشت گزارش شده است، او گفت: ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ادامه مطلب
تداوم نشست‌های تخصصی میراث فرهنگی/ از ثبت جهانی تا احیای کاروانسرا

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا در رابطه آخرین حالت جوی نیز او گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، کرمان و فارس گزارش شده است.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها