خوش آمدید

امباپه و چالش جدید با رئال بر سر حضور در المپیک!

امباپه و چالش تازه با رئال بر سر وجود در المپیک!_تاشکن


به گزارش تاشکن

حرف های می‌شود که تیم فوتبال رئال مادرید به ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که به گمان زیاد به کهکشانی‌ها ملحق شود، اجازه وجود در المپیک پاریس را نخواهد داد.

ادامه مطلب
المپیک سهم مردان تیروکمان ایران نشد_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، کیلیان امباپه کاپیتان تیم ملی فرانسه علاقه دارد در قابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازی کند، اما این نوشته از دستان او خارج شده است و باید باشگاه او در این مورد تصمیم بگیرد.

تیری آنری سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال فرانسه اظهار کرده است که دوست دارد بهترین گلزن باشگاه باشگاه پاری سن‌ژرمن در تیمش وجود داشته باشد. امباپه هم می‌تواند در المپیک اینده به گفتن یکی از سهمیه‌های بزرگسالان می‌تواند پا به زمین مسابقات بگذارد.

هرچند امباپه هم چنان بازیکن پی‌اس‌جی است اما بر پایه گزارش‌ها او به گمان زیاد تابستان سال جاری میلادی راهی برنابئو خواهد شد.

تیم فوتبال رئال مادرید در بیانیه‌ای اظهار کرده است که هیچ کدام از بازیکنان این تیم حق ندارند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کنند و این یعنی در صورت پیوستن مرد فرانسوی به رئال، باید با المپیک خداحافظی کند.

ادامه مطلب
کمیته بین‌المللی المپیک سهمیه ورود ورزشکاران فلسطینی را صادر کرد_تاشکن

امباپه در یک کنفرانس مطبوعاتی در خصوص حضورش در المپیک حرف های می بود: همیشه دوست داشتم در این تورنمنت بازی کنم و این را یک مقصد بزرگ می‌دانم. اما اگر باشگاه من به اجازه ندهد، نمی‌توانم مخالفت کنم.

المپیک ۲۰۲۴ از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست ( ۵ تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز ۲۸ آگوست تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها