خوش آمدید

وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی سبک و مینیمال خود رونمایی کرد

وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی سبک و مینیمال خود رونمایی کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

وان پلاس در کنار گوشی هوشمند Ace 3V از ایربادهای بی‌سیم «بادز V» نیز رونمایی کرد. وان پلاس Buds V اواخر سال جاری میلادی به گمان زیادً با نام «نورد بادز» (Nord Buds) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

مشخصات ایربادهای وان پلاس Buds V

وان پلاس Buds V دارای درایورهای ۱۲.۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیوم است و از سه حالت صدای متعادل، باس عمیق و شفاف‌و‌روشن حمایتمی‌کند. این چنین یک افکت صدای Dolby Panoramic در آن وجود دارد که توانایی همه‌جانبه‌ای را اراعه می‌کند. از جمله دیگر مشخصات آن می‌توان به حمایتاز فناوری بلوتوث ۵.۳ با تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیه‌ای اشاره کرد.

وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی سبک و مینیمال خود رونمایی کرد_تاشکن ۱۹

با یک بار شارژ ایربادهای وان پلاس، تا ۸ ساعت می‌توان از آن‌ها منفعت گیری کرد و اگر جعبه شارژ آن را نیز در نظر بگیریم، در کل عمر باتری ۳۸ ساعتی را اراعه می‌کنند. بعد از گذشت یک ساعت شارژ نیز به‌زمان ۵ ساعت می‌توان از آن‌ها منفعت گیری کرد.

ادامه مطلب
AFC پیروزی ایران برابر فلسطین را دیدنی توصیف کرد

وزن هر هدفون تنها ۴.۳ گرم است و با وجود گواهی IP55 در برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاوم می باشند. هدفون‌های وان پلاس بادز V را می‌توان در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی خریداری کرد.

1711099821 783 وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی سبک و
وان پلاس از ایرباد Buds V با طراحی سبک و مینیمال خود رونمایی کرد_تاشکن ۲۰

علاوه بر موارد اشاره‌شده، روی هر هدفون کنترل‌های لمسی وجود دارند که با وجود آن می‌توانید آهنگ‌ها را متوقف یا پخش کنید، آهنگ‌های بعدی را گوش دهید و به تماس‌های خود جواب دهید. این چنین با آن می‌توان مقدار صدا را نیز کم یا زیاد کرد، اما این ویژگی به‌صورت پیش‌فکر فعال نیست و باید از طریق برنامه HeyMelody آن را فعال کرد.

ادامه مطلب
وان پلاس Ace 3 معارفه شد + مشخصات کامل و قیمت

وان پلاس Buds V با قیمت ۱۴۹ یوان (۲۰ دلار یا ۱۹ یورو) فروخته می‌شود، اما اگر در کنار گوشی Ace 3V آن را خریداری کنید، فقط ۱۳۹ یوان (۱۹ یا ۱۷ یورو) پرداخت خواهید کرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها