خوش آمدید

مراجعه۱.۵میلیون نفر به اورژانس‌/به۲۷۰هزارنفر خدمات بستری ارائه شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مراجعه۱.۵میلیون نفر به اورژانس‌/به۲۷۰هزارنفر خدمات بستری اراعه شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی در جمع خادمان سلامت در دارالشفای حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در ایام نوروز، نیروهای دائمی و داوطلب از خراسان رضوی و خارج از این استان در شهر مشهد وجود یافته و به مهمانان نوروزی امام رضا (ع) خدمت رسانی می‌کنند که خوشبختانه آمادگی بالای تک تک آنها در اراعه خدمات بموقع به هموطنان مشهود است.

او گفت: این نیروها خدمات سرپایی را با کیفیت مطلوب به زائران و مجاوران اراعه خواهند داد و چنانچه دریافت خدمات بستری مورد نیاز باشد، بلافاصله فرد، مشابه با نیاز وی به بیمارستان انتقال می‌یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گفتن این که دارالشفاء امام رضا (ع) در امر درمان پشتیبانی بزرگی به نظام سلامت می‌کند، خاطرنشان کرد: سیاست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حمایتاز قسمت‌های گوناگون این مجموعه از جمله آزمایشگاه آن است؛ چرا که بار مراجعات به بیمارستان‌ها را افت داده و پاسخگوی تعداد بسیاری از مراجعات است.

ادامه مطلب
۷ خواست داروخانه‌ها برای اصلاح روال اراعه شیرخشک - تاشکن

وی او گفت: در آزمایشگاه دارالشفاء حرم رضوی کارهای خوب تعداد بسیاری انجام شده، اما برخی از تجهیزات این قسمت باید به‌روزرسانی شود.

عین اللهی با اشاره به دیداری که با حجت‌الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی در سفر قبلی خود به مشهد داشت، افزود: در این دیدار بر حمایتوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مجموعه دارالشفاء حرم رضوی اصرار کردیم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و هیات امناء ارزی برای به روز رسانی تجهیزات پزشکی این مجموعه مأموریت یافتند.

۸۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان ها انجام شد

عین‌اللهی در ادامه به اراعه گزارشی از خدمات مطرح سلامت نوروزی پرداخت و او گفت: از ابتدای مطرح نوروزی امسال تا آخر روز قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به مراکز اورژانس مراجعه کردند که از این تعداد ۲۷۰ هزار نفر بستری شدند؛ این چنین ۸۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان ها انجام شد که ۲۰ هزار مورد آن در زمره اعمال اورژانسی می بود.

ادامه مطلب
نگاهی به سریال ها و برنامه های تلویزیون در هفته دفاع مقدس- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

وزیر بهداشت او گفت: تا بحال ۸۰ هزار بیمار از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌ها منتقل شده اند که از این تعداد ۶۰ هزار نفر آنها بیمار داخلی و مبتلا به سکته‌های قلبی و مغزی و ۲۰ هزار نفر دیگر مصدومان و مراجعان جاده‌ای بوده اند.

او گفت: بیماران جاده‌ای تنها مربوط به تصادفات نیستند بلکه با دقت به استقرار پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس ۱۱۵، مسافرانی که در میانه سفر دچار عارضه شوند، برای دریافت خدمات فوریتی و درمانی مورد نیاز به پایگاه های اورژانس مراجعه می‌کنند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وزیر بهداشت افزود: در طول سال، خدمات درمانی اورژانسی و انتخابی در بیمارستان‌ها انجام می شود و در تعطیلات نوروزی بیشترین تمرکز بر خدمات اورژانسی بوده و به همین جهت پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان حوزه درمان موظفند مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته در محل خدمت خود وجود داشته باشند؛ این چنین در این ایام اعمال جراحی غیراورژانسی انجام نشده و این اعمال به سپس از تعطیلات نوروزی موکول می شود.

ادامه مطلب
امیدواری به افت تخلفات با افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی_تاشکن

۷۱۰ هزار بازدید از مراکز و مجموعه‌های خدمات رسانی

عین‌اللهی با اصرار بر مراعات مسائل بهداشتی در ایام نوروز گفت: در این راستا تا بحال ۷۱۰ هزار بازدید از مراکز و مجموعه‌های خدمات رسانی در حوزه‌های اسکان، پذیرایی و دیگر مراکز در سراسر سرزمین انجام شده است. نزدیک به ۷۰۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرقابل منفعت گیری کشف و معدوم سازی شده و ۲۳۰۰ مرکز متخلف پلمب و صاحبان این مراکز به منظور رسیدگی و برخورد قانونی به مراجع قضایی معارفه شده اند.

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز بعد از زیارت بارگاه منور رضوی از دارالشفاء حرم رضوی، پایگاه اورژانس طبرسی، کمپ غدیر و قرارگاه عملیاتی ستاد خدمات سفر مشهد مقدس بازدید و ضمن سپاس از کوششهای شبانه‌روزی خادمان زائران رضوی در حوزه سلامت بر تداوم اراعه خدمات مطلوب و باکیفیت به آنان اصرار کرد.

ادامه مطلب
تهمت پرداخت حقوق کمتر به زنان_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها