خوش آمدید

شرط تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت/ بخش خصوصی باید حمایت شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شرط تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت/ قسمت خصوصی باید حمایتشود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر، نقش مردم در تشکیل را نمی‌توان منکر شد و از همین رو، شراکت مردم در این قسمت؛ نه تنها هیچ عارضه و خطری برای تشکیل ندارد، بلکه می‌تواند تبدیل رشد تشکیل و در نتیجه آن، رشد اقتصاد و بهبود اوضاع سرزمین شود.

شعار سال ۱۴۰۳، از سوی رهبری، «جهش تشکیل با شراکت مردم» نامگذاری شد تا بیشتر از پیش فهمید اهمیت تشکیل در پیشرفت سرزمین باشیم. در این بین، حوزه سلامت نیز از اهمیت بسیاری در شعار سال ۱۴۰۳ برخوردار است و می‌توان به این مسئله دقت داشت که چطور می‌توانیم به تحقق شعار سال در حوزه سلامت پشتیبانی کنیم.

علیرضا چیذری عضو هیأت مدیره انجمن حمایتکننده تجهیزات پزشکی و دارویی، در گفتگو با خبرنگار مهر، به این سوال جواب داد که چطور می‌توان به تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه تجهیزات پزشکی پشتیبانی کرد.

ادامه مطلب
برخی تغییرات احتمالی در iMessage و کنترل سنتر iOS 18 آشکار شد_تاشکن

وی او گفت: با اهمیت ترین مسئله در شعار سال ۱۴۰۳، پشتیبانی گرفتن از مردم و با حمایتاز مردم است؛ یعنی این که اصل ۴۴ قانون اساسی را معتبر بدانیم و نسبت به انجام اصلاحات آن عمل کنیم.

چیذری افزود: دولت باید از دخالت در تشکیل و رقابت با قسمت خصوصی کنار بکشد و دست دراز کند به سمت تشکیل کننده و فراهم کننده‌ای از جنس مردم که سود و زیان برای او اهمیت دارد و مهم است.

ادامه مطلب
افزایش فروش محصولات بدون کمک صنعت چاپ غیرممکن است/ چاپخانه‌داران استان در کشور صاحب نام هستند

او همین طور گفت: نگه داری منافع مادی کاسب، تاجر و تشکیل کننده، علتمی‌شود آن تجارت؛ پیروزی آمیز و رو به جلو باشد. در غیر این صورت، سرنوشت کارخانه‌هایی همانند ارج، آزمایش و…، نشان دهنده این است که هنگامی قسمت خصوصی انگیزه درآمدزایی و رقابت را از دست بدهد و دولت بیاید تشکیل را در دست بگیرد و مدیر دولتی هم انگیزه‌ای ندارد، چون حقوق او از خزانه دولت پرداخت می‌شود و ریسک هم نمی‌کند که ارگان‌های نظارتی همراه شوند یقه او را بگیرند. در واقع، بهترین کار در مدیریت دولتی این است که ریسک نکند؛ در نتیجه، تجارتی که ریسک و رقابت و تلاش نداشته باشد، محکوم به فنا و ناکامی است.

چیذری او گفت: یک مدیر قسمت دولتی اگر بخواهد ارگان ذی ربط خود را زیاد پرورش دهد و پول خرج کند، و زیرساخت‌های شرایط رقابتی را تشکیل کند؛ چند زمان سپس نهادهای نظارتی به این مدیر دولتی می‌گویند که پول پاشی کرده‌ای و…، و یقیناً درست هم هست؛ چون مدیر دولتی نباید این کارها را انجام دهد. به این علت، بهتر است که اقتصاد و تشکیل را به دست مردم و رقابت را به بازار بسپاریم؛ چون علتارتقای کیفیت می‌شود. یعنی هر محصول و کالایی، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب نداشته باشد، تشکیل کننده تلاش می‌کند خودش را به بازار رقابت رساند.

ادامه مطلب
روایت محیا دهقانی از حالت امروز تلویزیون و یک توصیه_تاشکن

عضو هیأت مدیره انجمن حمایتکننده تجهیزات پزشکی و دارویی اصرار کرد: در حوزه سلامت، متأسفانه بدعتی در ۳۰ سال تازه شکل گرفته که طی آن، مدیران وزارت بهداشت سپس از ترک پست مدیریتی؛ در قسمت خصوصی فعال خواهد شد که شائبه‌هایی تشکیل می‌کند که اصلاً قشنگ نیست.

او گفت: باید به مؤسسات و نهادهای قسمت خصوصی زیاد اهمیت بدهیم و آنها را چابک تر و صاحب تشکیل و تجارت بدانیم و اقتصاد را به شدت؛ نه به کندی ۲۰ سال تازه، به جلو ببریم و کارها را انجام بدهیم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
پروتور با وجود مهدی طارمی تحول تاکتیک داد_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها