خوش آمدید

برنامه های نوين ترافيکی در کشور اجرا می شود

برنامه های نوین ترافیکی در سرزمین اجرا می شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار سید تیمور حسینی در دیدار خود با فرمانده انتظامی و مسئولان پلیس راه و راهور استان قزوین، از تلاش های مجموعه انتظامی و اداره راهداری استان در پیشبرد اهداف سازمانی و افت آمار تصادفات تقدیر کرد.

وی افزود: ماهیت عمل های ترافیکی پلیس تنها نباید وابسته به وجود مامور یا واحد گشت پلیسی باشد، ما باید در راستای نهادینه کردن و تثبیت مقررات رانندگی برای مردم تلاش کنیم تا به یک خودکنترلی مطلوب در فرهنگ رانندگی سرزمین برسیم.

رئیس پلیس راهور فراجا به عمل های مطلوب و ارزنده در حوزه ترافیکی، انتظامی و راهداری در سرزمین اشاره کرده و بیان داشت: استان قزوین در این حوزه با تلاش های خوبی که توسط دست اندرکاران و مسئولان این استان پرتردد صورت گرفته جز استان های متمایز در سرزمین تلقی می شود.

ادامه مطلب
پیام وزیر ورزش و جوانان پس از پایان کار ورزش ایران در بازی‌های آسیایی

وی به نگهداشت مطلوبتر جاده و تجهیزات در کنار احداث و ساخت محورهای جدید در سرزمین تاکید کرده و یادآور شد: منفعت مندی از ظرفیت تمامی سامانه های حاضر در کنار بروزسانی و تجهیز هر چه بیشتر این تجهیزات قطعا جهت توفیقات چشمگیرتر در حوزه ترافیکی سرزمین خواهد شد.

سردار حسینی اضافه کرد: تمامی تلاش ها و عمل های شبانه روزی که در حوزه افت تصادفات صورت می گیرد تا نزدیک به زیادی منوط به دقت عامل انسانی و شراکت هر چه بیشتر مردم و شهروندان برای اجرای بهتر قانون می باشد که با عمل های سلبی و ایجابی مناسب می توان به این مهم دست یافت.

ادامه مطلب
چند خبر از برنامه های ماه رمضان/ از «محفل» و «پناه» تا سحر شبکه دو

این مقام انتظامی یادآور شد: در سال جدید عمل های ویژه ای همچون منفعت مندی از ظرفیت گروه های جهادی، برون سپاری برخی از ماموریت های پلیس و رتبه بندی رانندگان در دستور کار قرار خواهد داشت که برابر انتخاب مقام معظم رهبری(مدظله) در شعار سال ۱۴۰۳، مردم هم در جهش و ارتقاء ایمنی ترافیک شراکت محسوس تری و همراهی بیشتری با پلیس داشته باشند. 

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه برنامه های ویژه ای در حوزه ترافیکی و کنترل جرائم در سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: کنترل شدت به گفتن یکی از مصادیق بارز ابراز سوانحات رانندگی که همه ساله جهت جان باختن بسیاری از هموطنان می شود به طور ویژه در دستور کار قرار خواهد داشت.

انتهای مطلب 

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«اهورا» رونمایی شد؛ نخستین اپراتور هوش مصنوعی سرزمین با ۸ سرویس و ۱۰ سخت‌افزار تخصصی_تاشکن

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها