خوش آمدید

نسل جدید آیپد پرو اپل احتمالاً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد

نسل تازه آیپد پرو اپل به گمان زیادً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد_تاشکن


به گزارش تاشکن

گزارشی تازه ادعا می‌کند که نسل بعدی آیپد پرو برای اولین‌بار در دو نسخه با نمایشگر براق و مات اراعه خواهد شد. این تحول می‌تواند برای نسل بعدی آیپد ایر هم رخ دهد. تبلت‌های تازه اپل به گمان زیادً هفته آینده معارفه خواهد شد.

بر پایه گزارش یک منبع آگاه به‌نام Instant Digital در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اپل هفته آینده از آیپدهای تازه خود پرده برمی‌دارد. آیپد پرو و ایر تازه به گمان زیادً دو نسخه خواهند داشت که یک نسخه از نمایشگر براق و فرد دیگر از نمایشگر مات منفعت گیری می‌کند. این چنین در گزارش‌ها حرف های شده می بود که آیپد پرو و ایر بعدی می‌توانند دوربین افقی داشته باشند.

نسل تازه آیپد پرو اپل به گمان زیادً در دو نسخه با نمایشگر مات و براق از راه می‌رسد_تاشکن ۱۴

اپل به گمان زیادً برای اولین‌بار آیپد را به نمایشگر مات تجهیزمی‌کند

تا بحال هیچ آیپدی از نمایشگر مات منفعت گیری نکرده است، اما این اولین‌باری نخواهد می بود که اپل محصولی با صفحه نمایش مات اراعه می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۹ در مانیتور Pro Display XDR از شیشه‌ای با بافت نانو برای افت بازتاب نمایشگر منفعت گرفت و در برخی از محصولات خود از این فناوری منفعت گیری کرده است.

ادامه مطلب
نگاهی به یک حاشیه از «هفت سر اژدها» و غیبت سریال «پشت پرده» در ماه رمضان

برخلاف پرداخت‌های سنتی مات که همانند لایه‌ای روی شیشه به‌نظر می‌رسند، نمایشگرهای بافت نانو دارای الگوهایی می باشند که درون صفحه تعبیه خواهد شد. این طراحی جهت پخش‌شدن بازتاب‌ها می‌شود و از ابراز حالت آینه‌ای در صفحه نمایش جلوگیری می‌کند.

یقیناً در گزارش امروز حرف های نشده است که تبلت‌های آتی اپل از این بافت نانو منفعت خواهند برد یا خیر. بااین‌حال، همین منبع آگاه اخیراً حرف های می بود که نمایشگر آیفون ۱۷ در سال ۲۰۲۵ بادوام‌تر می‌شود و مقاومت بیشتری در برابر بازتاب‌ها خواهد داشت.

ادامه مطلب
از پوستی که لکه های قهوه ای زده، این گونه مراقبت کنید!

اپل مدتی قبل از طریق بیانیه مطبوعاتی از مک‌بوک ایر تازه خود پرده برداشت. اکنون انتظار داریم که آیپدهای بعدی هم به همین شکل از طریق بیانیه مطبوعاتی معارفه شوند. به این علت رویدادی اختصاصی برگزار نخواهد شد. یقیناً این شرکت تا این مدت رسماً اشاره‌ای به اراعه تبلت‌های تازه خود نکرده و همه اطلاعاتی که داریم از گزارش‌ها و شایعه ها به‌دست آمده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها