خوش آمدید

حملات حزب الله زندگی اسرائیلی ها را مختل کرده است

حملات حزب الله زندگی اسرائیلی ها را مختل کرده است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، تداوم حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی صهیونیست‌ها را به شدت مستاصل کرده است.

بر پایه گزارش العهد، منبع های وابسته به رژیم صهیونیستی از محور‌های رایزنی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم با مقامات محلی شمال فلسطین اشغالی در باره اغاز سال تحصیلی در این مناطق با دقت به تداوم حملات مقاومت اسلامی لبنان خبر دادند.

رسانه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گزارش داد که نتانیاهو طی روز‌های قبل، نشستی با مقامات محلی در شمال فلسطین اشغالی درمورد اغاز سال تحصیلی آتی داشته و گمان تعویق آن را بازدید کرده است.

بر پایه گزارش این رسانه صهیونیست این چنین نتانیاهو با مقامات مذکور، نوشته تمدید اقامت شهرک نشینان صهیونیست در هتل‌ها را تا بعد از ماه ژوئیه مورد رایزنی قرار داده است.

ادامه مطلب
استقلال صدرنشین لیگ برتر شد
آخرین مطالب

این رسانه صهیونیست آورده است که طی روز‌های قبل رایزنی‌هایی نیز درمورد آمادگی ملزوم از حیث اقتصادی انجام گرفته است و این که بودجه بیشتری برای تمدید اقامت شهرک نشینان خارج از مناطق خود نیاز است.

مطابق گزارش این رسانه صهیونیست، اگر سال تحصیلی در شمال فلسطین اشغالی به علت مسائل امنیتی در سپتامبر اغاز نشود، به بودجه بیشتری برای این منظور نیاز است.

حزب‌الله لبنان یک روز بعد اغاز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه مواضع نظامی این رژیم در مناطق شمال فلسطین اشغالی را مقصد قرار داده است. این کار جهت هراس صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های این مناطق شده و ده‌ها هزار نفر از آنها از هراس حملات مقاومت، از شهرک‌های خود فرار کرده‌اند.

ادامه مطلب
۴۰ فیلم اکشن درمورد قاتلان قراردادی و آدمکش‌های حرفه‌ای_تاشکن

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در طول این زمان مناطقی از لبنان را مقصد حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داده است.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها