خوش آمدید

بالأخره «طهماسب» در غیاب کلاه قرمزی و پسرخاله برگشت

بالأخره «طهماسب» در غیاب کلاه قرمزی و پسرخاله برگشت_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، ایرج طهماسب شبِ قبل با «بچه» و «پشه» به تلویزیون آمد که در چند سال تازه جزو عروسک‌های خاطرانگیز در رسانه شده‌اند. اما هنگامی به آقای مجری (طهماسب) نگاه می‌کنیم حتماً دلمان برای کلاه قرمزی و پسرخاله تنگ می‌شود! اما چرا نیستند؟

حمید جبلی هنرمند خاطرانگیز سینما و تلویزیون مدتی است که با ایرج طهماسب فعالیتی نداشته؛ اگرچه حرف های می‌شد این دو با هم در قهر و درگیری‌های این چنینی به سر می‌برند اما وجود چندی پیش ایرج طهماسب در سالن تئاتر و تماشای تاثییر تازه «جبلی» گویای این می بود که همه این سخن و حدیث‌ها شایعه است. 

به هر حال او زمان بسیاری است از فضایِ بازیگری، صداپیشگی عروسک و قسمت‌های این‌چنینی دور مانده و اشکار نیست حمید جبلی که نوستالژی تعداد بسیاری از مخاطبان است با چه اثری به تلویزیون، سینما و یا نمایش‌خانگی برمی‌گردد؟ یا کماکان ترجیح می‌دهد گهگاهی برای تئاتر بنویسد و به شاخه‌های هنری دیگر خود بپردازد. 

ادامه مطلب
بزرگترین کاروان ورزشی ایران وارد هانگژو چین شد

.

با این اوصاف، ایرج طهماسب شبِ قبل با عروسک‌های «مهمونی» نمایش‌خانگی به تلویزیون آمد. پشه و بچه که هم برای کودکان دلنشین‌اند و هم بزرگسالان؛ یقیناً باید دید که چه مقدار دستِ طهماسب را برای شوخی کردن و تشکیل موقعیت‌های طنز و شاد باز گذاشته‌اند. در تکه اول هم پشه که کاظم سیاحی صداپیشه اوست و هم بچه که هوتن شکیبا به جای آن سخن بگویید می‌کند با تکیه کلام‌ها و ویژگی‌های مهم شخصیتی‌شان روی آنتن هنرنمایی کردند و خبری از «سانسور» نبوده است. 

ادامه مطلب
سردار آزمون بعلت صدمه دیدن با آمبولانس ورزشگاه آزادی را ترک کرد_تاشکن

همان مسئله‌ای که باز در اغاز وجود برنامه ایرج طهماسب در تلویزیون به این مسئله هم پرداخته بودند که «مهمونی» یا «مهمانی» این روزهای تلویزیون با سانسورهای بسیاری روبه رو خواهد شد. در تکه اول که این چنین ندیدیم. طهماسب همانندِ همیشه تلاش کرد در تکه ابتدایی برنامه‌اش به نوعی با نمایش کاراکترهای عروسکی‌اش معارفه از همه آنها داشته باشد. 

یقیناً از عروسک‌های قدیمی «فامیل دور» به برنامه آمد اما تا این مدت دلتنگی نسبت به جای خالی کلاه قرمزی و پسرخاله وجود دارد. 

این برنامه تلویزیونی ۳۰ قسمتی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
دانلود بازی موبایلی Almora Darkosen_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها