خوش آمدید

فرهنگ مبارزه با فساد در عرصه‌های مختلف ورزشی باید ترویج شود

فرهنگ مبارزه با فساد در عرصه‌های گوناگون ورزشی باید ترویج شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

وزیر ورزش و جوانان در رونمایی از سامانه سوت زنی:

وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سامانه سوت زنی بر ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در حوزه ورزش و جوانان اصرار کرد.

ادامه مطلب
وزیر ورزش و جوانان نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا را تبریک گفت_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


 به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی با وجود کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مدیران کل ستادی صبح امروز ۲۸ اسفند در محل وزارتخانه برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه با سپاس از معاونت گسترش مدیریت و منبع های‌ بابت رونمایی از این سامانه اظهار داشت: قرار می بود این رونمایی اغاز فروردین انجام شود اما با کوششهایی که انجام شد، این رونمایی سریعتر صورت گرفت.

او همین طور گفت: مطابق قانون دستگاه‌های اجرایی ماموریت‌ای برای راه‌اندازی این سامانه ندارند، اما با دقت به این که مشی دولت مبارزه با فساد در ساختارهای دولتی است و با دقت به این که در ذات ورزش هیچ چیزی نهان نیست و مسائل رسانه‌ای خواهد شد، مجموعه همکاران ما شرایطی را به وجود آوردند تا این بستر شکل بگیرد هر چند تا بحال در این مجموعه مورد حادی نداشتیم.

ادامه مطلب
استقلال ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد_تاشکن

وزیر ورزش و جوانان شفافیت عمل های را یکی از مسائل مهم این وزارت‌خانه دانست و او گفت: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد در دستگاه ورزش و جوانان باید نهادینه شود و به این خاطر این سامانه راه‌اندازی شده است.

او گفت: ما مجموعه‌های مختلفی در دستگاه ورزش و جوانان داریم و باید این سامانه را داشته باشیم و او گفت و گو شفافیت یکی از او گفت و گو‌های مهم در دستگاه‌های اجرایی است و این علتمی‌شود تا مطمعن مردم را جلب کنیم و این وقتی رخ می‌دهد که عمل های ما شفاف باشد.

او در آخر درمورد اثرات شفافیت عمل های او گفت: هنگامی بقیه بدانند که سالم کار می‌کنیم، امور با اثربخشی خوبی پیش می‌رود و تلاش کردیم این شفافیت را جستوجو کنیم. آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی، یکی از کارهایی است که در مبارزه با فساد صورت می‌گیرد و من از زحمت‌کشان این سامانه سپاس می‌کنم.

ادامه مطلب
جامعه ورزش می‌تواند علتپرشورتر شدن انتخابات بشود

در ابتدای این آیین، معاون گسترش مدیریت و منبع های در خصوص کارکردهای سامانه و سرپرست مرکز فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان درمورد نحوه دسترسی مخاطبان به آن توضیحاتی اراعه کرد.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها