خوش آمدید

پیش‌بینی مدال در المپیک پاریس آسان نیست

پیش‌بینی مدال در المپیک پاریس آسان نیست_تاشکن


به گزارش تاشکن

وی تصریح کرد: اگر اضلاع کشتی را به شکل پازل طراحی کنیم اغاز آن با رده‌های پایه است. مسابقات خردسالان و نونهالان با وجود گسترده کشتی‌گیران به شکل فستیوال در تهران برگزار شد و این روال ادامه خواهد شد چرا که علتعلاقمندی نونهالان و نوجوانان به کشتی خواهد شد.

دارنده مدال نقره المپیک، افزود: احتمالا در دو یا سه سال آینده نتایج پیشرفت کشتی تهران را در رده‌های گوناگون سنی خواهیم دید. فکر می‌کنم ۱۴۰۳ آینده سال خوبی برای کشتی تهران خواهد می بود و قطعا نتایج عمل های زیاد خوبی که انجام شده را خواهیم دید.

وی درمورد وجود یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در تیم ملی کشتی آزاد، او گفت: این دو کشتی‌گیر تهرانی شانس دارند که به گفتن ملی‌پوش عازم المپیک پاریس شوند و شانس بالایی هم برای کسب مدال در این اتفاقات بزرگ خواهند داشت. اعتفاد دارم کامران قاسم‌پور کشتی‌گیر تاپ ۹۲ کیلوگرمی جهان است و اگر وزن المپیکی می بود به ۳ یا ۴ مدال طلا می‌رسید. برای جهانی هم او گزینه مهم ۹۲ کیلوگرم است. ما قهرمان‌های بزرگ زیاد داشتیم اما کمتر کشتی‌گیری همانند قاسم‌پور داشتیم، با این وجود همیشه اعتقاد دارم ار او در وزن ۹۷ کیلوگرم سخت و دشوار است و کشتی‌گیر این وزن نیست.

ادامه مطلب
چهره آزادکاران عازم المپیک پاریس اشکار شد_تاشکن

او همین طور گفت: آذرپیرا شرایط رو به رشدی داشته و با دقت به شرایط روحی و انگیزشی که از او می‌بینم هر روز رو به جلو حرکت می‌کند. مهار کردن این چنین کشتی‌گیرانی که انگیزه بسیاری در اوج جوانی دارند سخت است و کشتی‌گیران نامدارِ تاریخ المپیک، یا توانایی خوبی داشتند یا همانند آذرپیرا در اوج جوانی برای پیروزی و مدال عطش داشتند. یونس امامی هم با دقت به این که توانایی بیشتری دارد شانس بالایی برای کسب مدال دارد. یقیناً ما کار سختی در آسیا برای کسب سهمیه داریم، اما قطعا سهمیه گرفتن یونس امامی از نظر روحی و روانی به او پشتیبانی می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
با اهمیت ترین مؤلفه در استخدام کارمندان اپل چیست؟ تیم کوک جواب می‌دهد

وی درمورد همکاری با هیات کشتی، او گفت: قاسم علی‌عسگری قبل از این که نامزد انتخاباتی شود از من پشتیبانی خواست. من هم گفتم اگر شما بیایید من هم هستم. در دلم دعا می‌کردم که نیاید، سپس که انتخاب شد با دل قرص خدمت وی و اکبر فلاح رسیدم تا کار را اغاز کنیم. شناختی که از قدیم از علی‌عسکری داشتم علتشد به اینجا بیایم. می‌دانم دغدغه مهم او کشتی تهران است و وجود او در کشتی تهران موهبتی برای کشتی ماست. با وجود او همه دور هم جمع شده‌اند و تلاش همه رشد و پیشرفت کشتی تهران است.

رضایی درمورد پیش‌بینی خود از کارکرد کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس، او گفت: ما توانایی کسب مدال در هر ۶ وزن المپیکی داریم. هیچ فردی نمی‌داند چند مدال می‌گیریم و نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی داشته باشیم. کشتی‌گیران ما نیاز به اسایش دارند و اسم بردن از شانس‌های مدال علتایجاد بار روانی بر روی آن‌ها می‌شود. فکر می‌کنم به شرط کسب سهمیه‌های باقیمانده در مسابقات آسیایی، روال آماده سازی تیم برای المپیک زیاد بهتر خواهد می بود.

ادامه مطلب
صداپیشه مهم سیری انگارً مبلغی از اپل دریافت نکرده است_تاشکن

دارنده مدال‌های نقره المپیک و برنز جهان، افزود: کار ما برای کسب سهمیه المپیک در اوزان ۵۷ و ۷۴ کیلوگرم سخت‌تر از وزن ۹۷ کیلوگرم خواهد می بود و اگر بتوانیم در مرحله نخست به ۳ سهمیه برسیم کار بزرگی می کنیم. هنگامی کشتی نتیجه بگیرد، حال همه ما خوب می‌شود و سرمان را بالا می‌گیریم. هنگامی حمایتمسئولان نباشد نمی‌توان انتظار بسیاری از هیات کشتی به تنهایی داشت. باید در او گفت و گو معیشت مربیان کشتی تجدید نظر اساسی صورت بگیرد و مسئولان در عمل حمایتجدی داشته باشند.

او همین طور گفت: گرفتن مالیات بابت شهریه کشتی‌گیران و ورزشکاران زنگ خطر جدی برای ورزش ماست و علتمی‌شود با افزایش شهریه‌ها، خانواده‌ها تحت سختی قرار بگیرند و تعداد بسیاری قید رفتن به باشگاه‌های ورزش را بزنند که عواقب جدی در عرصه‌های گوناگون در اجتماع خواهد داشت.

ادامه مطلب
مدال حسن یزدانی توسط سفیر ایران در مجارستان اهداء شد_تاشکن

حبیب الله اخلاقی مدیرفنی کشتی فرنگی استان تهران، ‌ نیز در این نشست، او گفت: همه متحد و یکدل هستیم تا با پشتیبانی مربیان کشتی فرنگی، ناظر رشد و پیروزی کشتی استان تهران باشیم. امیدوارم در سال آینده نیز ناظر عناوین زیاد تر برای نمایندگان کشتی فرنگی تهران باشیم. در تلاشیم تعداد تیم‌های بیشتری را از تهران داخل لیگ کشتی فرنگی کنیم. در رده سنی بزرگسالان ما محمدحسین محمودی را در تیم اعزامی به بلغارستان داشتیم و همه تلاش ما این است کشتی‌گیران از رده های پایه داخل رده سنی بزرگسالان شوند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

این چنین گرامی الله اطاعتی مسئول کمیته قضاوت هیات کشتی تهران نیز او گفت: با دقت به حجم کار در سال ۱۴۰۲ این کمیته توانست بیشتر از ۲۳ دوره آموزشی، استاژ فنی و کارگاه را با سرفصل‌های روز دنیا در تهران برگزار کند که این حجم کار زیاد خوب می بود. بنا داریم در سال آینده نیز دوره‌های متعدد فرد دیگر را برای مربیان و داوران برگزار کنیم که سطح دانش آنان نیز ارتقا یابد. یکی از رویکردهایی که در مدیریت کشتی تهران صورت گرفت همدلی و اتحاد می بود که زیاد مورد قیمت می بود.

ادامه مطلب
ماجرای کرکس ریش دار و همای سعادت به تلویزیون کشیده شد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها